Forumsvar skapade

Sida 472 av 552
  • patrikol

Medlem
    30 december, 2003 vid 21:33 som svar på: När man hoppar.. Vad är viktigtast…

visst det står i profilen!

• patrikol

Medlem
    30 december, 2003 vid 21:30 som svar på: När man hoppar.. Vad är viktigtast…

Härligt Johan får du visa någon gång var dom finns.

• patrikol

Medlem
    30 december, 2003 vid 21:18 som svar på: När man hoppar.. Vad är viktigtast…

Är det så himla bra? Ganska nära till både kiosk, husvagnar och träd. Sen att det är trevligt för att det alltid är en massa härliga kiteare där är ju en annan sak.

• patrikol

Medlem
    30 december, 2003 vid 21:15 som svar på: När man hoppar.. Vad är viktigtast…

Tror att det är viss skillnad på Tylösand när det gäller möjligheterna att showa lite för brudarna som det hela handlade om inte riktigt lika många brudar i Habo! Sen är det väl olika vad man gillar för spots, jag är inte tillräckligt duktig för att kunna hoppa över alla ställen som det är 5cm djupt på vilket det är på väldigt många ställen i Habo. Jag gillar när det är minst 50 cm djupt eller mer gärna lite vågor så därför tycker inte jag att Habo är bästa stället här nere men smaken är ju som bekant delad. smile.gif

• patrikol

Medlem
    30 december, 2003 vid 10:59 som svar på: När man hoppar.. Vad är viktigtast…

Snälla jämför aldrig Habo med Tylösand! Då blir du så in i helvete besviken om du skulle komma till Habo. Långrundt bra för nybörjare men sen är det nog inte så mycket mer som är bra med just Habo. Det är ju alltid en massa kiteare där så det är ju trevligt.

• patrikol

Medlem
    30 december, 2003 vid 10:25 som svar på: Torrhandskar

Va fan grabbar köp våtdräkt och våthandskar i stället! så slipper ni betala en massa extra för finesser ni inte behöver. Ni är dom sanna vikingarna smile.gif jag hade frusit så in i Hel….

• patrikol

Medlem
    30 december, 2003 vid 09:26 som svar på: Windguru – vilken ort stämmer bäst med malmö

Verkar som alla har sin favorit, lik förbaskat så har vi alla blivit iväg lurade och sedan fått köra hem utan åkning i alla fall. Jag brukar kolla vindmätare vid kusterna i stället tex. Habo då kollar jag vad det blåser i lomma (LBWS), Lernacken(VV), Kastrup(DMI) medelvärdet på dom vindmätarna brukar ligga nära sanningen. för just Habo.

• patrikol

Medlem
    30 december, 2003 vid 09:18 som svar på: När man hoppar.. Vad är viktigtast…

Har du aldrig träffat Anna och Anki? snacka om Babse! wink.gif

• patrikol

Medlem
    30 december, 2003 vid 07:26 som svar på: carving eller ej?

Framför allt väldigt mycket enklare! smile.gif

• patrikol

Medlem
    30 december, 2003 vid 07:16 som svar på: Torrhandskar

tja fast den skall inte bli blöt på insidan då är det fel på den. Den får inte vara blöt vare sig på insida eller utsida för då fryser man direkt. dom ända gångerna jag frusit om mina händer är när dom inte varit riktigt torra sedan förra gången. Fukten på insidan är ju svett så den måste också torka bort.
    Mvh Patrik

• patrikol

Medlem
    30 december, 2003 vid 00:20 som svar på: carving eller ej?

Ja telisar har jag faktiskt alltid skojat om att den dan jag slår huvudet så hårt att jag funderar på att prova skidor igen så är det Telisar som gäller. Snowboarden är bara rolig om det är mycket puder goa hopp eller halfpipe.
    Tycker det är en rolig debatt med tanke på att forumet är ”andra brädsporter”! och det blir aldrig skidor en sådan fantastisk sak som en bräda. smile.gif Vad det gäller dom åkarna du syftar på så är det fantstiskt vad man kan hitta på med ”gubblagg” wink.gif men någon bräda det blir det aldrig! Och dom tricken som dom kör är ju lite modifierade snowboard trick så wink.gif Nej tyvärr jag körde min första skateboard på Skåne mässan 1975 sedan den dagen förändrades mitt liv bräda forever thats me!

• patrikol

Medlem
    30 december, 2003 vid 00:07 som svar på: När man hoppar.. Vad är viktigtast…

Självklart! Vad korkade vi är! wink.gif

• patrikol

Medlem
    29 december, 2003 vid 23:40 som svar på: Secret spot Hemligt!

blush.gif oki doki blush.gif

• patrikol

Medlem
    29 december, 2003 vid 23:33 som svar på: När man hoppar.. Vad är viktigtast…

Hittade denna beskrivning med video och allt Henke verkar väldigt informativ. Kolla in den!
    http://www.kitesurferen.dk/view.php?id=556&type=1&PHPSESSID=c90ad998cd7ea88003dd4775ec7ca7ab

• patrikol

Medlem
    29 december, 2003 vid 22:38 som svar på: Torrhandskar

Sätter du muddarna rätt nu då? wink.gif Sist jag såg använde dom som vanliga våtdräkts handskar och då släpper dom ju in vatten. wink.gif Samt har dom varit riktigt torra sedan dagen innan och du har ändå frusit om fingrarna?

Sida 472 av 552
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA