Forumsvar skapade

Sida 477 av 552
  • patrikol

Medlem
    23 december, 2003 vid 21:22 som svar på: lägg in bilder på era bilar!

Härligt! Glöm inte att det måste vara bekvämt för brudarna också i den. wink.gif tongue.gif

• patrikol

Medlem
    23 december, 2003 vid 19:30 som svar på: I väntan på vind i paradiset

Säkert inga problemo Rambo verkar gilla utmaningar! Kom igen nu då ett foto på dig själv när du fethoppar och du själv skall ta bilden såklart! Tror inte Rambo vågar wink.gif wink.gif

• patrikol

Medlem
    23 december, 2003 vid 19:27 som svar på: kite påeurosport

Tror att Rambo hade blivit en fet rolig expert kommentator! Vilka garv! grin.gif

• patrikol

Medlem
    23 december, 2003 vid 14:30 som svar på: Hugo Crille& peps på Mtv

Fy fan gotte gris! smile.gif

• patrikol

Medlem
    23 december, 2003 vid 14:20 som svar på: Hugo Crille& peps på Mtv

Saknar dig Pan! Vad har hänt har du frusit fast i torrdräkten? På torsdag är det läge! Man eller mus? wink.gif

• patrikol

Medlem
    23 december, 2003 vid 14:18 som svar på: Någon som har erfarenhet av denna hjälm…

Använder själv alltid hjälm när jag kör Snowboard. Så egentligen varför inte!

• patrikol

Medlem
    23 december, 2003 vid 14:14 som svar på: surf på torsdag

Klart man är på! Förmiddagen passar bäst för mig! Vi kan höras vid på torsdag förmiddag.

• patrikol

Medlem
    23 december, 2003 vid 08:55 som svar på: Nu vänder det….

January here we come! cool.gif

• patrikol

Medlem
    23 december, 2003 vid 01:12 som svar på: Snowkite olycka!!!

Fan va fin Batteri Tomte wink.gif

• patrikol

Medlem
    23 december, 2003 vid 01:11 som svar på: Martin Ekstrom e en sjuk javel!!!!

Coolt Martin! Vi väntar med videokameran här hemma smile.gif Så kan du visa när vi ses på någon av spotsen! smile.gif Fan ni skulle varit här -3 grader och 12 m/s Hardcore! cool.gif
    /Patrik

• patrikol

Medlem
    22 december, 2003 vid 21:54 som svar på: Kiteboarding eller Kitesurfing?

Inte än men det är vad jag allra helst skulle vilja, så fort jag blir bättre är det bara vågor som gäller, så fort det är möjligt.

• patrikol

Medlem
    22 december, 2003 vid 17:51 som svar på: Ribban i dag 031222 11:45-12:00 N 10 m/s

– 1,3 Så det är våtdräkt som gäller fortfarande! Fast vindkylan blir väl lite mer om det blåser 12 m/s tror jag wink.gif om kylan skulle dyka upp här nere, så får väl även vi sluta för säsongen. wink.gif Vad har hänt med din fina kanin Hengo?

• patrikol

Medlem
    22 december, 2003 vid 15:26 som svar på: yesterday släng dig i väggen

Geraldine ja då kan man knappt vänta wink.gif

• patrikol

Medlem
    22 december, 2003 vid 13:58 som svar på: Vi åkte på Ribban idag

Kan säga att manligeten inte var så hög just då wink.gif krympte till 18 cm direkt när vi kom i det kalla vattnet wink.gif

• patrikol

Medlem
    22 december, 2003 vid 13:15 som svar på: WCL goes BIG………… AGAIN….

Akta Johan hans fruga kollar om han sköter tvätten här ibland, sådant får du hålla hemligt annars kanske Melker inte får gå ut fler gånger! wink.gif wink.gif

Sida 477 av 552
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA