patrikol
Forumsvar skapade
-
Michael och jag skall höras i morgon ser ju ut att bli vind men risk för mycket nederbörd får väl försöka mellan skurarna Vi skriver in på Steffo eller ringer dig om vad det blir. Vid Västlig funkar ju Habo, sist det var bra tryck var det minst en halv meter djupt hela vägen skit bra.
-
Michael och jag skall höras i morgon ser ju ut att bli vind men risk för mycket nederbörd får väl försöka mellan skurarna
Vi skriver in på Steffo eller ringer dig om vad det blir. Västlig funkar ju Habo sist det var bra tryck, var det en halv meter djupt minst hela vägen skit bra. -
Har 14 och 9 funkar utmärkt.
-
Ja i morgon så skall det köras!
-
Den var riktigt rolig Stellan ”Om du inte berättar det för någon”
-
Ser inte så lovande ut får nog sticka direkt om ni skall hinna få någon vind!
[bild]http://servlet.dmi.dk/vandstand/servlet/ImageServlet?type=Vind&pres=Oversigt&stat=-&date=-[/bild] -
Jäevla flugviktare! Får väl skaffa en 25kvm så att man kan hänga med ut i dom vindarna!
-
Här nere har vi bara höst sen blir det vår direkt. Vinter var det många år sedan vi hade här nere.
-
Höger klickar du på filmerna och sparar ner dom på din dator först eller? Annars gör det så funkar det nog.
-
Ja Johan nu har man ju fått en ny vacker bakgrund på datorn! Fan vi verkar ha samma smak!
-
Vi behöer nog inte bry oss! Men det finns ju andra som har en chans i allafall!
-
Fan vi får väl snart ringa uppdrag granskning! Det hela är ju helt sjukt!
-
Gojulochgottnytt på er alla! Men koppla ner nja Steffo viruset gör sig nog påmint igen
-
Var med i ”Malmö skateboardåkares förening” typ 1978 men jag tror inte den finns kvar.
Skateboard har alltid varit en sport och kommer alltid att vara en sport! Men tyvärr tror många vuxna fortfarande att det är en leksak den där ”Rullbrädan” då brukar jag säga till dom att kolla in Tony Hawk och säg att han håller på och leker med en leksak i Verten! Dom vet helt enkelt inte vad skateboard är för något.