Forumsvar skapade

Sida 485 av 552
  • patrikol

Medlem
    15 december, 2003 vid 16:34 som svar på: Billiga kite !!

Skall till Thailand i Mars tack för tipset.

• patrikol

Medlem
    15 december, 2003 vid 16:32 som svar på: Tablas -04 några prototyper + Brazil bilder!

grin.gif

• patrikol

Medlem
    15 december, 2003 vid 15:47 som svar på: Tablas -04 några prototyper + Brazil bilder!

Undrar vad det står på undersidan? wink.gif

• patrikol

Medlem
    15 december, 2003 vid 08:52 som svar på: sadam är gripen

Helt sanlöst! Only in America! shocked.gif

• patrikol

Medlem
    15 december, 2003 vid 08:50 som svar på: Tablas -04 några prototyper + Brazil bilder!

Läs första inlägget i tråden så kan du passa på att kolla in brädorna också där finns en bild på dom.

• patrikol

Medlem
    14 december, 2003 vid 23:46 som svar på: sadam är gripen

Sant, har du sett Bowling for Columbine? Den visar hur jävla sjukt USA är med vissa saker.

• patrikol

Medlem
    14 december, 2003 vid 23:45 som svar på: lidda sleden film från Afrika

Det är så vamt här att det tyvärr blir slask av det. Kunde vara kul med en kitefilm i snöväder! Med våtdräkt! Får hoppas att vi kan få till en sådan innan det blir för kallt.

• patrikol

Medlem
    14 december, 2003 vid 23:32 som svar på: lidda sleden film från Afrika

Härligt Rambo det snöar här i Malmö nu!

• patrikol

Medlem
    14 december, 2003 vid 23:00 som svar på: Vilket är varmast? Torrdräkt eller våtdräkt..

Det fixar vi med varm blåbärssoppa täckjacka och Multivan. wink.gif

• patrikol

Medlem
    14 december, 2003 vid 21:14 som svar på: X

Bara att någon inte gillar vad du säger eller tycker så skickar dom kanske 1 stjärna och på så sätt försvinnor dom efterhand. Jag gav användaren som la upp denna tråd fem stjärnor strax efter hade någon sur typ gett 1 stjärna så då hade han bara 3 kvar helt plötsligt så ungefär går det till.

• patrikol

Medlem
    14 december, 2003 vid 20:56 som svar på: Söndag – Habo

Ta den Stellan funkar bra till dig!

• patrikol

Medlem
    14 december, 2003 vid 14:48 som svar på: lägg in bilder på era bilar!

En fråga bara var det inte lite trångt när ni bytte om i bilen? eller en av er fick gå ut då? wink.gif

• patrikol

Medlem
    14 december, 2003 vid 14:39 som svar på: Zero 3

Problemet är ju att många inte har råd med att köpa till exempel Photoshop. Många har inte råd med att köpa dom nyaste spelen till sina barn och då tycker jag det är kul att dom får spela ändå. Men sen är det alldeles för många som skulle kunna betala och då är det ju fel. Har varit med på internet sedan 15 år (minst) tillbaka och utan att vi som höll på då hade rekommenderat olika programmvara till våra företag så hade inte data industrin varit så stora som dom är idag. Det var ju på grund av att man kunde komma åt Windows gratis som det blev så stort. Men alla små independent företag, Filmare musiker behöver ju såklart allt stöd dom kan få så då är det ju extra viktigt att betala för sig, sen skall väl jag erkänna att jag inte alltid lever som man lär så att säga. smile.gif

• patrikol

Medlem
    14 december, 2003 vid 14:27 som svar på: Zero 3

Du missade nog lite här eller så utryckte jag mig oklart Det jag menar är att om man laddar ner något gratis på nätet och sedan säljer det vidare för att tjäna pengar så är det kriminellt.

• patrikol

Medlem
    14 december, 2003 vid 14:16 som svar på: sadam är gripen

Såg det. Gött! Nu vågar kanske dom stackars normala Irakierna slappna av snart. Tur att han inte greps i Sverige för då hade väl han fått en Västindien resa som straff. wink.gif

Sida 485 av 552
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA