patrikol
Forumsvar skapade
-
Nej stöld är inte ok. Men att kopiera en film för att man inte har råd att köpa den anser inte jag vara stöld ej heller att ladda ner någon låt eller film på nätet. Inte att ladda ner ett spel eller programvara i heller. Men att tjäna pengar på att sälja dylikt det anser jag vara stöld. Men du verkar ju vara väldigt intresserad av ämnet så varför jaga dom små fattiga konsumenterna. Det måste vara roligare att jaga dom riktiga banditerna. Men dom vet du väl förmodligen inte vem dom är i allafall. PS detta är ett kiteforum och detta är en tråd om en bra kitefilm försök att inte förstöra fler trådar med korkade inlägg. Det finns säkert forum för dina intressen också.
-
Nej då du kan säkert sälja din pyrokondomfegis dräkt och få pengar till en Kite istället!
-
Det håller jag med om att det är, men om man tycker så, då kontaktar man bara kitekonfmaster tycker han som du så flyttar han inlägget åt dig inte mig emot det passar som du säger bättre där. Ursäkten mottagen med glädje! Ha en skön dag!
Mvh Patrik
-
10+ grader och sol! 10-13 m/s fick varsin 30 min cirka sedan ökade det till 17,7 som mest så då fick det vara.
-
Vi sticker nu! Patrik Och Henke!
-
Mycket skitsnack och ingen hockey! Får jag väl kontra med då.
Eftersom folk fortfarande skriver här så rättfärdigar den sig fortfarande så fort det inte är någon som skriver i en tråd så självdör den. Nej gnällspiken kom med något eget istället för att gnälla på alla andra. Har du inget roligare för dig än att gnälla på andra? -
Ser så jävla roligt ut! Fan Rambo stendött på Steffo idag märks att sässongen är över här hemma.
-
Tack Rambo! Sitter här och deppar i höstmörkret! Regn och skitväder här just nu! Ser jävligt härligt ut.
-
Nej ledig idag. Inget som jag hört talas om än men det kommer kanske ut lite info senare. Du kan alltid kolla vad som har hänt i Malmö och om det är något större allvarligare på: http://www.pppress.se/index.htm
men det visste du kanske redan. Melker och jag saknade dig sist! Var blev du av inget allvarligt hoppas jag? Det blåste kanske för mycket för dig
-
Nu har det börjat igen
men vi kan väl se lite senare idag. Också sugen som fan fick inte kitea igår!