Forumsvar skapade

Sida 493 av 552
  • patrikol

Medlem
    5 december, 2003 vid 01:39 som svar på: Natti Natti Steffo!

Natti Natti Steffo!

• patrikol

Medlem
    5 december, 2003 vid 00:26 som svar på: niggäzz need your help om KITE.SE

Nej knappast cool.gif smile.gif

• patrikol

Medlem
    5 december, 2003 vid 00:15 som svar på: jimmy lewis vs eric hertsens?

Tjena Bengt kan du berätta för en landkrabba vad krabbsjö är? blush.gif

• patrikol

Medlem
    5 december, 2003 vid 00:11 som svar på: Vilket är säkrast??

Jag är väldigt nöjd med UDS kolla på Naish hemsida så kan du se deras lösning på problemet, går inte att göra handlepass bara så skall du hålla på med det så funkar det inte med UDS.

• patrikol

Medlem
    4 december, 2003 vid 23:11 som svar på: Byske

Svar till:

Faän va jag hatar denna tråden… Jag vet att här inte är nåt jag vill läsa men lik förbannat e man här ändå när man inte har nåt mer att glo på. Dessutom tycks den ju aldrig dö…

[/ QUOTE ]

Ja jävligt lååååångdragen! wink.gif Hade inte varit för alla goa gubbar som gör inlägg här så hade den varit helkass! wink.gif cool.gif Keep on going!

• patrikol

Medlem
    4 december, 2003 vid 22:56 som svar på: Lördag Vilka ska köra och vart ?

Skall iväg själv kl 13:30 i Malmö så jag måste sticka ut vid 10, 11 tiden för att hinna tillbaka till Malmö så skanör passar mej utmärkt.

• patrikol

Medlem
    4 december, 2003 vid 22:25 som svar på: niggäzz need your help om KITE.SE

Undrar vad man hade fått om man ägt domänen MP3.com hade nog fått en slant tror jag wink.gif

• patrikol

Medlem
    4 december, 2003 vid 21:23 som svar på: niggäzz need your help om KITE.SE

Är du kris på pengar så kanske! Men annars så behåll det måste vara klart bästa domännamnet för kite du kan få i Sverige.

• patrikol

Medlem
    4 december, 2003 vid 21:17 som svar på: Lördag Vilka ska köra och vart ?

Jag skulle kunna tänka mig näset på förmiddagen typ 10-11 tiden. Hör av dig om du kan vid den tiden Oscar.

• patrikol

Medlem
    4 december, 2003 vid 17:47 som svar på: Lördag Vilka ska köra och vart ?

Vart blir det? och skall ni ut på förmiddagen eller eftermiddagen?

• patrikol

Medlem
    4 december, 2003 vid 15:09 som svar på: Lördag Vilka ska köra och vart ?

Jag tänkte sticka ut på förmiddagen när skall ni ut? På Fredag 031205 Nästan nordlig Ribban någon?

• patrikol

Medlem
    4 december, 2003 vid 08:36 som svar på: Lördag Vilka ska köra och vart ?

Tror nog du skall ta det lite försiktigt Stellan 18 m/s är mycket även med din 10a! wink.gif

• patrikol

Medlem
    4 december, 2003 vid 08:35 som svar på: Lördag Vilka ska köra och vart ?

Tja Tänkte ta semester på lördag men 18 m/s är lite mycket för min del men Söndag skall jag ut om vädergudarna är snäll mot oss.

• patrikol

Medlem
    3 december, 2003 vid 14:45 som svar på: Kiteolyckor…

Another rider died today in Oz. It was in Tasmania. Details are sketchy at present. Appears the experienced rider launched a Cabrinha 2003 CO2 in onshore conditions, launch went bad for some reason, and was then lofted into a tree, died of head injuries.
    Condolences to his girlfriend and fellow kiter who was the person who helped him launch.
    Friends will be assisting her to deal with her loss, and will also investigate the incident more closely.
    He was a member of AKSA, and media enquiries will be handled if necessary, by AKSA.

This summer is shaping up to be the most dangerous on record, the market is flooded with used and new kite brands. People are doing desperate things to trade up their gear, sell brands they import, shops are selling gear with the promise of a lesson they know they cannot deliver, and the mad mindset of begginers who assume they can launch any kite anywhere, regardless of how lines or leashes are connected.
    Please be pro active at your kite spot, if you see a begginer who is obviously in need of help or a lesson, please DO something, go talk to them, at least.
    I wonder how many more will die this summer in Oz, judging by the number of near misses just at my local spot, it will be several at least!

Regards
    Steve McCormack
    För jävligt frown.gif

• patrikol

Medlem
    3 december, 2003 vid 14:32 som svar på: Surfbil bortskänkes Citroen C 25 D -86, skåpbil

grin.gif grin.gif

Sida 493 av 552
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA