Forumsvar skapade

Sida 494 av 552
  • patrikol

Medlem
    3 december, 2003 vid 14:31 som svar på: Fartygs kite stor som 2 fotbollsplaner

grin.gif

• patrikol

Medlem
    3 december, 2003 vid 10:54 som svar på: Fartygs kite stor som 2 fotbollsplaner

Tycker man skall hålla sig till ämnet, men person angrepp skall inte tolereras! Folk som aldrig har haft problem med stavning själva tror att man är dum i huvudet om man inte kan stava, läs idiotens inlägg så ser du attityden. Det är vanligt att dyslektiker är över intelligenta.

• patrikol

Medlem
    2 december, 2003 vid 23:25 som svar på: Fartygs kite stor som 2 fotbollsplaner

Word! smile.gif

• patrikol

Medlem
    2 december, 2003 vid 22:15 som svar på: stackarn…

Nej då på en kite film så är det några som hänger i taket på en Färja och övar så det är nog en del som övar på det viset.

• patrikol

Medlem
    2 december, 2003 vid 22:12 som svar på: Fartygs kite stor som 2 fotbollsplaner

Mest intelligens befriade svaret hittills har du fler sådana på lager eller? Sluta hacka på folk som har svårt för att stava! Du tror kanske att du är bättre än dom eller? mad.gif

• patrikol

Medlem
    2 december, 2003 vid 22:03 som svar på: Glömd ”Gul” luva i Ljunghusen 031202 *DELETED*

Jag ringer dig imorgon Oscar!

• patrikol

Medlem
    2 december, 2003 vid 18:13 som svar på: Hoppa riktigt högt ?

Tack

• patrikol

Medlem
    2 december, 2003 vid 17:41 som svar på: Hur är det in norra delen av landet???

Ha ha Melker sa till mig sist nu skrev jag fel igen! grin.gif
    Du har såklart rätt jag har inte sytt dit en kvadrat meter på Melkers kite. smile.gif

• patrikol

Medlem
    2 december, 2003 vid 17:39 som svar på: stackarn…

Då flörtar du med någon som har. Har tyvärr ingen igång just nu själv annars så hade jag kunnat lägga den på min. Tänk bara på att göra filmen så liten så möjligt så att folk orkar ladda ner den. Hör med Melker hur han brukar lösa det han brukar lägga upp filmer lite då och då.

• patrikol

Medlem
    2 december, 2003 vid 17:34 som svar på: Hur är det in norra delen av landet???

Fin bild! Ser lite kallt ut. Ps provade Melkers kite en 10 kvm OR för några dagar sedan! Var en jävligt skön kite väldigt välgjord!

• patrikol

Medlem
    2 december, 2003 vid 17:25 som svar på: carving eller ej?

Håller med dig i stort skrev inlägget lite med glimten i ögat skulle se om någon nappade när jag väl slängt ut kroken och det var det ju! wink.gif Men det allra viktigaste finns inte på skidor och det är ”känslan” av att surfa ner för berget i djup pudersnö eller i halfpipen den känslan kan man aldrig få på skidor. Sen att man kan ha kul på skidor med och att det är säkert en helt annan känsla i dagens skidor det är det säkert. Snowboarden har inte i pisten att göra det är alldeles för tråkigt. Men nu skall jag inte ge mig ut på ”Djupare Vatten” är trots allt en Skåning så det där med snö kan man mycket bättre norrut alltså inte Stockholm! alltid lika kul att köra ifrån stockholmare som står och skrattar åt den där skåningen!
    Boards forever forever boards. cool.gif Surf´s Up! in Skane! Bostream stämmer väntar på Scream men det händer ju ingenting! Har väntat minst 6 månader.

• patrikol

Medlem
    2 december, 2003 vid 16:18 som svar på: stackarn…

Du lägger bara upp länken till filmen, sen måste du lägga ut filmen på nätet typ på din hemsida eller ftp

• patrikol

Medlem
    2 december, 2003 vid 16:13 som svar på: niggäzz need your help om KITE.SE

För varje gång dom sänker sitt ursprungs bud så höjer du med 1000:- Så nu kostar det 9000:- Dom får ta det eller så får dom ju skita i det eller hur? Var tuff Rambo goa pengar till Sydafrika eller?

• patrikol

Medlem
    1 december, 2003 vid 23:27 som svar på: Byske

Ja det låter jävligt härligt sen är det ju snö så himmla vackert också!

• patrikol

Medlem
    1 december, 2003 vid 23:21 som svar på: carving eller ej?

Låter härligt fast snowboard skall avnjutas i puder eller hur?

Sida 494 av 552
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA