patrikol
Forumsvar skapade
-
Tycker man skall hålla sig till ämnet, men person angrepp skall inte tolereras! Folk som aldrig har haft problem med stavning själva tror att man är dum i huvudet om man inte kan stava, läs idiotens inlägg så ser du attityden. Det är vanligt att dyslektiker är över intelligenta.
-
Word!
-
Mest intelligens befriade svaret hittills har du fler sådana på lager eller? Sluta hacka på folk som har svårt för att stava! Du tror kanske att du är bättre än dom eller?
-
patrikol
Medlem2 december, 2003 vid 22:03 som svar på: Glömd ”Gul” luva i Ljunghusen 031202 *DELETED*Jag ringer dig imorgon Oscar!
-
Ha ha Melker sa till mig sist nu skrev jag fel igen!

Du har såklart rätt jag har inte sytt dit en kvadrat meter på Melkers kite.
-
Då flörtar du med någon som har. Har tyvärr ingen igång just nu själv annars så hade jag kunnat lägga den på min. Tänk bara på att göra filmen så liten så möjligt så att folk orkar ladda ner den. Hör med Melker hur han brukar lösa det han brukar lägga upp filmer lite då och då.
-
Fin bild! Ser lite kallt ut. Ps provade Melkers kite en 10 kvm OR för några dagar sedan! Var en jävligt skön kite väldigt välgjord!
-
Håller med dig i stort skrev inlägget lite med glimten i ögat skulle se om någon nappade när jag väl slängt ut kroken och det var det ju!
Men det allra viktigaste finns inte på skidor och det är ”känslan” av att surfa ner för berget i djup pudersnö eller i halfpipen den känslan kan man aldrig få på skidor. Sen att man kan ha kul på skidor med och att det är säkert en helt annan känsla i dagens skidor det är det säkert. Snowboarden har inte i pisten att göra det är alldeles för tråkigt. Men nu skall jag inte ge mig ut på ”Djupare Vatten” är trots allt en Skåning så det där med snö kan man mycket bättre norrut alltså inte Stockholm! alltid lika kul att köra ifrån stockholmare som står och skrattar åt den där skåningen!
Boards forever forever boards.
Surf´s Up! in Skane! Bostream stämmer väntar på Scream men det händer ju ingenting! Har väntat minst 6 månader. -
För varje gång dom sänker sitt ursprungs bud så höjer du med 1000:- Så nu kostar det 9000:- Dom får ta det eller så får dom ju skita i det eller hur? Var tuff Rambo goa pengar till Sydafrika eller?
-
Låter härligt fast snowboard skall avnjutas i puder eller hur?