Forumsvar skapade

Sida 495 av 552
  • patrikol

Medlem
    1 december, 2003 vid 23:18 som svar på: Byske

Ja tack och lov så kan man ju kite här nere nu. Annars har man varit duktigt avis på er där uppe. Nu är man bara lite avis, fan va sugen man blir.

• patrikol

Medlem
    1 december, 2003 vid 22:51 som svar på: Hoppa riktigt högt ?

Tack!

• patrikol

Medlem
    1 december, 2003 vid 22:15 som svar på: Tips..

Provade men hittade inte rätt provar igen

• patrikol

Medlem
    1 december, 2003 vid 21:43 som svar på: Artikel i Surfsport 1986 ang ”skysails” drakar!

Coolt nostalgi samma år som jag började köra snowboard! säkert någon av dom första artiklarna. Första snowboarden som dök upp i svenska tidningar några år innan var ”Winterstick” fan va gammal man måste vara! cool.gif

• patrikol

Medlem
    1 december, 2003 vid 21:16 som svar på: carving eller ej?

Ja det verkar riktigt coolt om jag någon gång skulle ramla och slå huvudet hårt så kanske jag skulle prova Telisar, men dom vanliga gubblaggen kommer jag aldrig att sätta på mig igen. wink.gif Hellre ”Haschplanka” än ”Skidplanka” blanda inte ihop något så fantastiskt som en bräda med skidor! cool.gif

• patrikol

Medlem
    1 december, 2003 vid 21:04 som svar på: carving eller ej?

Va! Har pensionärshemmen fått Internet! wink.gif En som fortfarande släpar på gubblagg! smile.gif ”Steffo boardtalk” ! Ringer det någon klocka? wink.gif smile.gif

• patrikol

Medlem
    1 december, 2003 vid 20:55 som svar på: Hoppa riktigt högt ?

Nja nu var det nog termen slör inom seglingen som det refererades till men tack i alla fall ingen annan som verkar veta vad det är, inga gamla seglare här?

• patrikol

Medlem
    1 december, 2003 vid 19:28 som svar på: carving eller ej?

Allting är relativt men du lär inte komma upp i samma hastigheter som man gör med skidor eller förlåt gubblagg

• patrikol

Medlem
    1 december, 2003 vid 19:18 som svar på: 10 m/s sydlig i Ljunghusen nu!

Ja det är det ju klart! Men än sålänge har jag klarat mig ifrån det äventyret! Men ute i vassen och snurrat har man ju lyckats med. smile.gif

• patrikol

Medlem
    1 december, 2003 vid 13:54 som svar på: Tisdag Journalistsurf på Falsterbo GK

Har aldrig varit där och kiteat var går ni till vattnet där?
    Parkeringen och sedan förbi klubbhuset till vattnet eller? Har aldrig fått något bra svar på den frågan. Eller det är kanske super super hemlig secret spot?

• patrikol

Medlem
    1 december, 2003 vid 13:50 som svar på: Nån som ska ut imorgon 2/12. ljunghusen habo nåt..

Har aldrig varit där och kiteat var går ni till vattnet där?
    Parkeringen och sedan förbi klubbhuset till vattnet eller? Har aldrig fått något bra svar på den frågan. Eller det är kanske super super hemlig secret spot?

• patrikol

Medlem
    1 december, 2003 vid 12:49 som svar på: assåååå

1000!

• patrikol

Medlem
    1 december, 2003 vid 12:39 som svar på: Imorgon 1/12 någon???

Du får inte betalt också väl? Coolt jobb bara sitta o glo! Blir det inte tråkigt i längden? wink.gif

• patrikol

Medlem
    1 december, 2003 vid 12:36 som svar på: 10 m/s sydlig i Ljunghusen nu!

Du skulle blivet brandman Henke! Ledigt minst två till tre dagar i veckan! Men sen hade du ju fått stå ut med piss dålig lön förståss.

• patrikol

Medlem
    1 december, 2003 vid 12:31 som svar på: Nån som ska ut imorgon 2/12. ljunghusen habo nåt..

Götte gris inte alls avis! wink.gif

Sida 495 av 552
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA