patrikol
Forumsvar skapade
-
Säg till när man kan ladda ner den på nätet
-
Måste ha minst 6-7 för att ha lite kul! Det är ju rent möjligt att med stor bräda och stor kite att kitea i 5-6 m/s men roligt blir det inte. Tyvärr
-
Det beror på hur mycket det blåser och hur mycket du väger. Vad skulle det ha för betydelse om det är en insjö eller inte? Förstår inte frågan riktigt.
-
Du måste berätta vad du väger annars blir det svårt att svara på. Jag väger själv 90 kg så min 14 kvm (Vari 138)med UDS får ett väldigt stort vind register. Men under 7 m/s kommer du ingen stans, det hela beror ju också till stor del på var du bor? Brukar det blåsa mycket eller lite. Ps fråga Pan han kan allt om SS.
-
Nej jag brukar mest kolla Observationer, men då får man ju vara ute i sista minuten. Å andra sidan så stämmer ju dom!
-
Tja jag litar nog mer på din erfarenhet Melker
Får väl kolla windguru lite oftare!
-
tja som vanligt får man ju hoppas, går aldrig att veta säkert förräns dagen innan och inte ens då kan man vara riktigt säker, men det känns bättre att gå och hoppas på att det skall blåsa när man kan eller hur!
Ps windguru har otroligt stor omkrets på sina prognoser (Betydligt större än Danmark) och försöker täcka nästan hela världen så dom är förmodligen ännu osäkrare. -
Härligt Crille får börjar spara redan nu så kan det bli en cool bräda till sommaren!
-
Grattis! Härlig känsla. Du kommer inte att ångra dig. Lycka till. Be safe!
-
Nej det är ju precis som vanligt betala gärna men utnyttja helst inte tjänsten. Dom har väl lärt sig av försäkringsbolagen!
-
Låter härligt sticker inte förräns i Mars!
-
Naish’s Spinning Safety System
The Complete Spinning Safety System package includes:
-Adjuster strap
-Static Leash Line
-Patent Pending spreader bar
-Quick Release Trim Loop
-Optional carbon control bar with end winders
and leader lines