patrikol
Forumsvar skapade
-
patrikol
Medlem23 november, 2003 vid 15:36 som svar på: Ljunghusen idag – jag drar snart från MalmöVi var på Secret spot från 11:30 till 15:00 super gött. Kanon när man chansar och tar semester. Nej nu måste man iväg och jobba.
-
patrikol
Medlem23 november, 2003 vid 08:41 som svar på: Ljunghusen idag – jag drar snart från MalmöJa Henke och jag Sticker också strax.
-
Nej tyvärr mest kortare, allt från 3 min till 30 min dom är hittade på nätet genom årens lopp. Cirka 200 filmer allt från proffs till rövhål

-
vid tillfälle kommer det lite filmer.
-
Rekommenderat pris är strax över 1000 kronor utan bomm och strax över 2000 kronor med bomm. Jag har medvetet inte svarat eftersom jag inte har en exakt prissuppgift. Det är ju lite upp till butiken! Men det kommer att hamna ungefär där.
-
Synd att inte ftpn funkar har 3 Gig kitefilmer på datorn.
Men det hade kanske blivit i mesta laget.
-
patrikol
Medlem22 november, 2003 vid 09:11 som svar på: Kiteklubb i Malmö – någon som känner kallet?Word!

-
Bara att instämma med föregående inlägg.
-
Nyheter om olyckan i Miami!
I just received the following update from Kent Marinkovic on the condition
of Alex Caviglia. Most will recall that Alex was severely injured in a
recent kiteboarding accident.”November, 20, 2003
Alex Caviglia is still in intensive care at Jackson Memorial NSICU. He
seems to be progressing well and apparently cleared a substantial hurdle
last evening. He is reported to have come out of his coma and is lightly
responding to verbal inquiries. The next few days will hopefully bring
exponential progress for Alex. Alex’s family is strong and remains very
positive. Alex’s wife Silvia and his kids Bianca and Michael want to thank
everyone for the good wishes and support that the entire community has given
to Alex.For those that are interested in sending best wishes please use the address
below. It is amazing to see what some positive energy has done for Alex and
his family so far. Thank you.Kent Marinkovic
Adventure SportsAddress:
Silvia Caviglia
5724 SW 131 TERRACE
MIAMI, FL 33156 -
patrikol
Medlem21 november, 2003 vid 17:52 som svar på: Kiteklubb i Malmö – någon som känner kallet?Ja någon rättvisa måste det ju vara! Först till kvarn får först …. det känns ju alltid bästa om man varit först….
-
patrikol
Medlem21 november, 2003 vid 11:16 som svar på: Melker o pan drar till lagunas eller flommen straxJa jag kommer vid 14:00 tiden.
-
Din lille Mygge!
Tja Den visste kanske att du skulle komma på besök, råttor dra sig ju själva mot ….
Var håller du hus? har inte sett dig på ett tag trodde kanske du stuckit till Chamonix redan. Ps vem är ”Partikol”?
-
patrikol
Medlem21 november, 2003 vid 08:30 som svar på: Kiteklubb i Malmö – någon som känner kallet?Tja Malmö ligger ju på västkusten dessutom, så det får nog bli något annat.