patrikol
Forumsvar skapade
-
Annars är dom ju inte Secret! Stellan
Berättar dom så måste dom ju skjuta oss sen.
Ps Henke och jag skall ut i morgon också, kan höras om var vi tar vägen. -
Ja frontalkrock med fast föremål är förödande med en VW Buss, men det är det med dom flesta bilar även om VW caravelle är väldigt dålig på den punkten, däremot vid krock med annan personbil så är det en av dom absolut säkraste bilarna som finns om inte den säkraste. Chansen att krocka med en annan bil är nog något större. Men har man otur så har man. Alla pratade ett tag om hur säker just Volvo bilarna är, så länge dom inte krockar med en folkabuss för då är det kört.
-
Vad bör jag tänka på för att kunna ”Ta höjd”? Hur stor betydelse har storleken på brädan? Lättare eller svårare med en mindre bräda?
-
Hur stor skillnad har te x. 20 kg vikt mer eller mindre på kitearen vid valet av storlek på kiten? (vid samma vindförhållande) är det typ att 65kg 12 kvm = 90kg 14 kvm eller?
-
Regn hur påverkar det kiten? Går det bra även ändå om det regnar eller?
-
”Lundåkra hamnen bra riktingar är rak sydligt mycket jämn fin vind sydost bra jämn vind i regel, (plus att det blåser mycket mer än sjörapporten om det är sol) ost ganska byig vind men ok, nord ost mycket byigt, nord funkar inte, sydväst/nordväst bättre på JP”
-
Ni får nog lugna er till Söndag grabbar.
-
patrikol
Medlem30 oktober, 2003 vid 15:21 som svar på: fan inte lika bra o slå ihop offtopic med skåneObsalut!
-
Jasså! jag har hört att det är varvtalet. Shit också
-
”Men nu är det så att nästa år väntar lumpen och efter det kommer jag att leva som en fattig student på nån högskola i landet”
Tycker du att det verkar som om han har obegränsat med pengar?
”Har du mer pengar så köper du såklart nyare grejor” citat ifrån mitt inlägg, räcker det som svar? Eller du förstår fortfarande inte?
-
Köp en Folkabuss istället. Helst multivan.
-
Världen absolut bästa bil! Den blir bara bättre och bättre för varje årsmodell som kommer! Multivan fan.