pepa
Forumsvar skapade
-
Tyckte det var sådär. Vi hade bra med vind, men det finns bara plattvatten (nästan platt iaf, typ Klagshamn om du kört där) och ön är väldigt liten. Västra sidan handlar bara om turism och har således tre gånger så höga priser på det mesta jämfört med övriga Filippinerna. Det är dock en väldigt vacker och lång strand men lite för turistbefolkad för min smak. Östra sidan handlar bara om kite och vindsurf och är lite mer chill, både med priser och mood. Det finns lite nattliv och maten är helt okej, men mer än 2-3 veckor tror jag inte man orkar hålla sig underhållen om man inte är sjukt inne på att sätta nya trick eller nåe sånt.
Ja, det var nice, men det finns najsare ställen! My 2 cent.
-
Grym musik, men fan AJ min knääään! När de landar då asså, när de wajpar är det väl… hmmm… inte så skönt heller kanske.
-
dadil;543714 wrote:jag vill se pepes shifty indy 3a. då blir jag glad.
Hur gör man en sån? Är det skateboard?
-
Kanske fiser omkring lite i vattnet men foten är fan inte okej än så blir inga tunga landningar för min del 🙁
-
Rätt ball att precis när den dära ”Danglers belong…” kommer upp kör han med kajten jääävligt högt ett par vändor. Men vem bryr sig, han e fet i alla fall och kör roligt.
-
Danglers belong in a circus.
Edit: Gotta learn to read all posts before postin myself.
-
Gött gött! Kan man kajta nu? Jag vill kajta.
-
Spexz;541794 wrote:Best 14m2 Vet ej modell men kan kolla fall detta är av intresse.. 500:- plus frakt
Kolla det!
-
De två sista inslagen features två av de skönaste människorna i detta land. Jag vill vara kompis!
-
Fan tänkte jag skulle komma ner o lägga några lines men så gick jag och sträckte ut ledbanden i fotleden i förrgår, blir nog vila istället. Mad props på eventet dock!