pepa
Forumsvar skapade
-
Det ser ut som Ankii kör på laaaaand! Här sitter jag och ska gå på fotbollsträning när jag är kitesugen.
-
Var det du som gjorde alla trick Hengo? Fint!
-
Btw, surfparkeringen är ju borta! Märkte i helgen att vägen nu går där vi brukade ställa bilarna i Rågelund. Nån som vet om det finns alternativ parkering i nuläget?
-
Kollade precis på Awake från stenåldern när Lou nästan satte den. Han e fet.
-
Haha nä legenden i videon är Martin Ekström. Men back then inspirerade alla alla, jag testade en kiteloop-hp för att jag såg Ruben göra det, och han testade KGB-grab för han såg mig göra det. Själv fick jag iden då jag såg DrDre göra en back-to-blind med Indy grab. Det finns ett par stycken i videon, men det är svårt att hinna se graben eftersom det där var absolut första dagen jag testade dem 🙂
-
@Tomp89 528703 wrote:
lite ball hengo att du känner/kände/har kiteat med sander/ruben lenten^^
ganska stort ändåDude, det var jag som visade Ruben KGB-grab 😉
-
Intresset svalnade.
-
Det knakar i mina axlar bara av att se honom.
-
Nä fan har lagt ner det där med värme o surf o goa grejer för länge sen. Har inte du?
-
För övrigt den enda filmen där min asspass, kgb-grab och försök på kiteloop-hp finns dokumenterade. Tack Hengo!
Fan va slimförsökskrascherna ser jobbiga ut haha
-
Haha ja fan fick mig ett par goa skratt! Inte ofta man får se Martin Wainman limma ihop sig själv med superlim eller mig i badring. Men den här versionen hade inte jag sett förut, finns en annan Hiengo va?
-
Yous guys, are awesome. Men Sammy det är inget tramsigt flex i dem va? Hårt som sten ska det va.
-
Vem har tvingat dig att läsa Skeden? Nån 13-åring med pickadoll?