Forumsvar skapade

Sida 103 av 265
  • pepa

pepa

Medlem
    27 februari, 2009 vid 16:58 som svar på: LF skunkworks info leaked on mobile phone camera!!

Inte det senaste, Lou provade det där för länge sen. Såklart.

• pepa

pepa

Medlem
    26 februari, 2009 vid 16:36 som svar på: LF har säkert mutat dom..

Ge mig en så jag kan testa då Matthias. FFS! 🙂

• pepa

pepa

Medlem
    23 februari, 2009 vid 19:34 som svar på: ny video från mauritius

Gött o se Micke! Men haha sjukt flummig låt 🙂

• pepa

pepa

Medlem
    20 februari, 2009 vid 22:09 som svar på: Sinnes!(Video)

Rob kan man testa Hadlowpro nånstans framåt våren?

• pepa

pepa

Medlem
    19 februari, 2009 vid 19:15 som svar på: mer FILM: Norrlands teaser

Hengo kör du Naish nu för tiden? Fin film!

• pepa

pepa

Medlem
    19 februari, 2009 vid 19:06 som svar på: Slidermaterial

@Jacce 531133 wrote:

Kolla med en ställningsfirma som bygger i burtonställning.
    Dom brukar byta sina grejor rätt ofta.
    ( burton byggrt på 50 mm rör och har en satans massa olila koplingar och skarvar)

Burton är grymt ibland, men i detta fallet skulle jag lätt använda systemställning. A-frames och boxar är såpass symetriska att burton bara skulle kännas tungt, svårarbetat och klumpigt jämfört med tex +8, som skulle passa perfekt för en box. Du får en 10 meter lång jäkel på 10 minuter, och du behöver knappt nåt material alls.

Dessutom har inte jag märkt att firmorna byter sin burton speciellt ofta, var gör de det?

• pepa

pepa

Medlem
    18 februari, 2009 vid 17:17 som svar på: Slidermaterial

Ställninsmaterial skulle förresten funka utmärkt för en box, behövs dölite för en på 10-12 meter times 70-100 centimeter. Dyrt att köpa bara men å andra sidan brukar det finnas liggandes på gatorna runt om i stan i väntan på montering eller hemtransport 😉

• pepa

pepa

Medlem
    18 februari, 2009 vid 17:13 som svar på: Slidermaterial

Ja just det Vink var det. Det där funkar säkert, men åk ut till deras lager/butik och kolla, finns massor som känns som att det funkar kanon. Trevliga är de också därute 🙂

• pepa

pepa

Medlem
    18 februari, 2009 vid 16:20 som svar på: Lou Wainman respect

Synd bara att nåt face har mixtrat med musiken och tagit bort Lights Out med Lous favvogrupp Millencolin.

• pepa

pepa

Medlem
    18 februari, 2009 vid 16:19 som svar på: Slidermaterial

Finns ett företag på Hisingen strax innan Volvo Torslanda som heter Fink eller nåt liknande, de säljer bara plastskivor i alla olika tjocklekar och kompositioner. Good stuff för bygge.

• pepa

pepa

Medlem
    16 februari, 2009 vid 18:29 som svar på: Bräda UTAN flex?

Kör i nuläget en Cabrinha Custom -08 och den är faktiskt rätt styv, mycket mer så än -09 ser ut att vara. Fan behåller nog den ett tag, den e ju skön kom jag på nu 🙂

• pepa

pepa

Medlem
    16 februari, 2009 vid 17:23 som svar på: Bräda UTAN flex?

Har funderat på om det är LF-grejerna som gäller och med svaren här verkar det ju så. Legendens Nine Boards var en jävla pjäs, men de tillverkas ju inte längre. Apropå Cabrinha Custom så http://www.youtube.com/watch?v=G7M3hfYO8-A hmmm njae. Man ser ju iofs inte hur det är med det negativa flexet men känns som det också finns.

• pepa

pepa

Medlem
    16 februari, 2009 vid 11:09 som svar på: Pilipinska mastarinnan!!!

Grattis grattis! Är ni där i år igen?

• pepa

pepa

Medlem
    12 februari, 2009 vid 21:01 som svar på: hela dimensionsfilmen på vimeo

@nic 529993 wrote:

Lite sunkigt att lägga ut den på vimeo när det knappast är något storföretag som backar upp den här typen smal kvalitetsfilm. Snarare en eldsjäl som behöver all uppmuntran (läs cash) han kan få för att kunna göra nästa film.

Tänkte samma sak först, men sen kom jag att tänka på att om den inte hade funnits på Vimeo så hade jag aldrig blivit sugen på att köpa den. Nu går mina tankar i kors 🙂

• pepa

pepa

Medlem
    10 februari, 2009 vid 17:55 som svar på: rekning Ågrenska aka Lilla Amundundön

Det är väl bara att piratkajta dit. Eller det kanske man inte får nu när vi har massa klubbar och sånt bra?

Sida 103 av 265
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA