pepa
Forumsvar skapade
-
Ä sluta läskas vetja! Your breaking my barrs!
-
Inga bilder, vi tillhör inte allmänheten. Ufff jag börjar bli trött på alla paparazzis, eller va säger du Fia?
-
Jäkla Hugge. Well jag hittade precis varmvattnet här hemma så det e kool. GOODBYE!
-
FAAAAAAN! Kunde du inte hittat den lite tidigare?
-
Your guards wont let me in to certain areas.
-
Hehe tjenare Davids, det var mig en vaken pöjk! Le grej e ju att jag känner killen och har sett honom göra det här ett tag nu så man blir lite blasé… De fångar aldrig det bästa på film vettu! Dessutom kan man aldrig vara för hård mot sina polare. RUBEN YOU SUCK!
En grej till, jag kajtar inte.
-
Hahahahaha! Hur och framförallt VARFÖR???
-
@johanneslarsson 360126 wrote:
de här C respektive bow-kriget börjar ju likan tup – foilkriget som va förra vintern, vad ska vi kriga om nästa år??
Just den här tråden är väl inget krig, mer ärliga kommentarer om hur båda sorterna är i urkrokat läge.
-
@zo0 360128 wrote:
Det e ju höjden som e det sjuka med denna killen ju! asså.. kan man äns komma så högt :S
öööö va? Han hoppar ju inte alls högt i det här klippet. Och looparna han gör e ju de säkraste man kan göra, man landar hur mjukt som helst. Jag gillar Ruben, men han har gjort samma sak i ett år nu, inte riktigt pushing it längre tyvärr.
-
@nic 360036 wrote:
Om du frågar mig så är jag helt enkelt inte helt torr bakom öronen än när det gäller unhooked så jag frågar mig själv det … rätt ofta faktiskt 🙂
nic
Nej nej det var menat till Budo. SKa du till Vidda i helgen Nic?