Forumsvar skapade

Sida 160 av 265
  • pepa

pepa

Medlem
    14 januari, 2006 vid 11:56 som svar på: Wakestyle drakar

Kör du högre AR för att det är byigt? Du har nog fått det här helt om bakfoten kompis.

• pepa

pepa

Medlem
    14 januari, 2006 vid 11:51 som svar på: Ett brev från Bob Dawson
    mrmille wrote:
    Det är troligen en smaksak
    http://solene.naud.free.fr/sfs.wmv

Fel. Det är troligen ingen smaksak. Det är förmodligen så.

• pepa

pepa

Medlem
    14 januari, 2006 vid 11:48 som svar på: Grattis Claes!!!

I love you Claes.

• pepa

pepa

Medlem
    13 januari, 2006 vid 16:47 som svar på: Ett brev från Bob Dawson

P.S. Det är sant det där om tåget och hjärnskadan.
    D.S.

• pepa

pepa

Medlem
    13 januari, 2006 vid 16:46 som svar på: Ett brev från Bob Dawson

@mrmille]Jag är imponerad av att det verkar vara många som faktiskt läst hela inlägget. Jag trodde att läskunnigheten var sissodär på västkusten bland en del surfers )[/QUOTE wrote:

Hahaha det finns ju ingen anledning att läsa den. Jag bara antog på ditt svar och andras kommentarer att det handlade om Venom vs. tuber och då behöver man inte läsa nån skit för att veta var skåpet ska stå. Alla älskar ju tuber. Mmmmmmm…. tuber.

• pepa

pepa

Medlem
    12 januari, 2006 vid 18:46 som svar på: Ett brev från Bob Dawson
    mrmille wrote:
    Anledningen till att jag överhuvudtaget postade inlägget var att just han om någon har varit en stor förespråkare för LEI kites i Australien.

Sen blev han överkörd av tåget och fick en hjärnskada.

• pepa

pepa

Medlem
    11 januari, 2006 vid 16:58 som svar på: Yo sam

Ääääh fy fan vilka värdelösa människor som styr det här forumet.

• pepa

pepa

Medlem
    11 januari, 2006 vid 16:56 som svar på: alicante??

Asså det räckte inte med min info? Säg vad du vill veta så får du svaren av mig. Har bott där i fem månader och har många vänner där.

• pepa

pepa

Medlem
    10 januari, 2006 vid 20:48 som svar på: Remi Meum

Va e grejen med ditt klagande?

• pepa

pepa

Medlem
    10 januari, 2006 vid 20:47 som svar på: fråga?

Och angående Cadiz så suger det. Blåser oftast stenhård (7-8 beaufort) off shore. I Tarifa har de ju en del ostligt men de vindarna blir oftast för svaga så långt norrut som Cadiz.

• pepa

pepa

Medlem
    10 januari, 2006 vid 20:43 som svar på: fråga?

Du har helt fel vad gäller Cadiz. Jag har bott i både Alicante och Cadiz under min kitetid och säger direkt Alicante. När det är ostlig vind är det off shore och kass, även om det går att köra i Mar Menor som dock ligger en bit söderut. Men grejen med Alicante i ostligt (poniente) är ett litet ställe som heter Santa Pola, på våren vrider det ofta till sydlig vind vilket blir perfekt där. Det går bussar från Alicante som inte tar mer än en 40-45 min. Sen blåser det rätt ofta västligt (levante) och då kan man köra överallt i stort sett. Tror jag körde i snitt 3-4ggr i veckan, bra körning. Sen är Alicante en sjukt rolig stad också med 30000 studenter. Mina fem månader där var några av de bästa hittills!

Haj!

• pepa

pepa

Medlem
    9 januari, 2006 vid 17:36 som svar på: Fest i Malmö!!

Ni snackar eran skit där nere. I Göööötet var det party i lördags kan jag lova. Fetaste kvällen på gubblänge. Helt keff änna.

• pepa

pepa

Medlem
    7 januari, 2006 vid 14:12 som svar på: Fest i Malmö!!
    AnnaS wrote:
    Melker, Stellan, Henke mfl mfl imorgon går kitebrudarna lös… See you out
    /Anna & Fia

Det blir en lugn kväll nere i söder med andra ord.

• pepa

pepa

Medlem
    7 januari, 2006 vid 09:41 som svar på: Jag loggas ut?

Jag vet inte min vän, men detsamma händer mig. Fan va kasst.

• pepa

pepa

Medlem
    6 januari, 2006 vid 16:17 som svar på: det var magiskt…

Jo det ser ju magiskt ut.

Sida 160 av 265
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA