pepa
Forumsvar skapade
-
Det e ju fan ingen snööö! Nic ska du ut och åka i helgen? Vart och hur?
-
pepa
Medlem19 januari, 2006 vid 21:11 som svar på: Kite Testival 2006, 28/1 11:00 på Ekoln, Uppsala (29/1 reserv)mrmille wrote:Sa han från Team Uppblåsbar Badanka (TUB)Härmed är du också utmanad.
-
pepa
Medlem19 januari, 2006 vid 21:10 som svar på: Kite Testival 2006, 28/1 11:00 på Ekoln, Uppsala (29/1 reserv)Cortex wrote:Tagga ner lite nu. Har ni inte fått åka något på länge eller?Pepä, du är varmt välkommen att komma upp till Ekoln och representera Cabrinha! Precis som det står i utskicket är alla tillverkare välkomna att delta i eventet.
/Kaj(Tech)
Jag kör inte Cabrinha.
-
pepa
Medlem19 januari, 2006 vid 15:38 som svar på: Kite Testival 2006, 28/1 11:00 på Ekoln, Uppsala (29/1 reserv)Du och jag borde ha en liten duell. Jag finns på Isla Margarita till den 1:e maj, sen återfinns jag i Götet. Eller vill du hellre ta den uppe hos dig?
-
pepa
Medlem19 januari, 2006 vid 15:16 som svar på: Kite Testival 2006, 28/1 11:00 på Ekoln, Uppsala (29/1 reserv)Haha fan va fett med en foliefestival.
-
pepa
Medlem18 januari, 2006 vid 09:52 som svar på: Valkomna till NetMessenger!! Kitesurfing Realtidschat!Synd bara att man inte kitesurfar.
-
mrmille wrote:Då har du nog bara drabbats av en uppfinning som kallas för spegel ditt dumma spån.
Haha dina comebacks e bland det lamaste jag varit med om. Men fortsätt gärna!
-
El deporte nacional de Alemania.
-
Vad är då Martin? En stofil? Förresten så har jag ändrat mig, Anna är coolast i Sverige! EH-Anna då alltså.
-
Klart som fan det stämmer. Har kört unhooked i tre år nu så jag borde väl ha ett visst hum.
-
Biorno wrote:Det newbien olle kan ha menat med att dom var bättre i byig vind var säkert att det är lättare att trycka ut en Hög AR i fönstret och det ligger ju lite i det så om man med byigt inte menar byigt utan menar att om man är ute och kör och det kommer en 10 minuter med supertryck och sedan 10 med mindre så kan det var lättare att trycka ut en hög ar än en låg, men iofs så är det inga problem att trycka ut en lägre ar heller så länge man kört lite ben på gymmet..l
Läste du överhuvudtaget vad han skrev? Han ska köra UNHOOKED! Om du på allvar rekommenderar en kite med hög aspect måste du med vara hög.
-
ollfa297 wrote:Ok inget kobra AR, men högst AR från North? är inte vegas eller nått deras wakestyle drake?
Tog upp det där med hög AR pga av pepäs inlägg. Har alltid hört att hög AR klarar byar bättre. Skulle vilja höra hans förklaring till varör det inte är så.
Har ingen förklaring till varför det inte är så men så är det inte. Finns inget värre än en kite med hög AR i byig vind, man blir ju helt sönderryckt. En kite med lägre AR absorberar byarna bättre och bidrar till en mindre skumpig ride. Om du krokar ur mycket är detta hundra gånger eftersom du inte får samma plötsliga ryck som du får med en kite med hög AR. Jag har kört kites med lite lägre AR det senaste åren och det finns inte en chans att jag går tillbaks till höjhoppardrakarna igen.