Forumsvar skapade

Sida 158 av 265
  • pepa

pepa

Medlem
    24 januari, 2006 vid 20:39 som svar på: Kitesurf fatality east coast (US)

Jag har släppt mina grejer, tyckte det var ett väldigt lätt val. Hade turen att få tillbaks skiten men det visste jag ju inte innan.

• pepa

pepa

Medlem
    24 januari, 2006 vid 14:19 som svar på: Jens o Ozone, Vad händer?

Han va ju på båten.

• pepa

pepa

Medlem
    24 januari, 2006 vid 11:40 som svar på: Kiteväska till övers?

Cabrinha på Surfers, 1000 spänn. FET bag.

• pepa

pepa

Medlem
    24 januari, 2006 vid 10:57 som svar på: Save rambo
    jonaish wrote:
    Jo Peps, fin bild du har som avatar..:D

Visste att du skulle bli lite avis när jag hade den som signatur, det va ju därför jag hade den som signatur oxå………….

.

Jo för den hade jag ju aldrig sett innan du la upp den som signatur…

• pepa

pepa

Medlem
    24 januari, 2006 vid 10:54 som svar på: Jens o Ozone, Vad händer?
    Mav wrote:
    Efter att ha varit runt i kite sverige, hört erat upplägg o pratat med era sammarbets partners så blir man lite förvånad…
    Vill gärna klara upp några oklarheter o höra vad ni säger om dem.

Jag har fått känslan av att ni mest är ute efter o sälja kites snabbt o inte gynna sporten och dess bevarande och fortsatta utveckling. Man kan inte låta bli att undra om någon av era kunder kommer slå sig ordentligt snart efter att ha köpt kite utan kurs från en kunnig instruktör. Hur är det med kurser o info till kunderna som köper kites genom t ex Alpingaraget, blir verkligen kunderna starkt rekommenderade av personalen till en kurs? (och i sådant fall till vilka duktiga instruktörer o vilka kriterier måste era instruktörer uppfylla?). Personligen tycker jag inte man skall sälja kites till folk som inte har någon som helst aning om vad sporten handlar om… om inte av empati så av självbevarelsedrift.

ta detta inte personligt jag undrar bara hur era resonemang lyder eftersom ni är det enda kitemärket som säljer sina produkter genom icke kunnig personal.

mvh

Erik Fernholm
    0736136024

Riktigt dålig stil att ta upp detta här Erik. Jag har själv skyddat dig flera gånger och fått Hugo att ta bort inlägg där han säger hur lite du själv sagt du tycker om Flysurfer och folie och jag har gjort för att jag tycker att det tillhör privata samtal och inte allmänheten. Testa först att prata med någon och ändras ingenting så kan man ju köra skrämseltaktik.

• pepa

pepa

Medlem
    23 januari, 2006 vid 09:48 som svar på: Snökajta i Riksgränsen?

Tyvärr, det blir Venezuela för mig på söndag så pudret får vänta till nästa vinter. Men jag hoppas det blir okej nere i värmen även om det inte finns nån snö.

• pepa

pepa

Medlem
    23 januari, 2006 vid 00:03 som svar på: Snökajta i Riksgränsen?
    nic wrote:
    Framsteg. På det stora hela tyckte ju alla ungefär likadant hittills ( av olika skäl iofs 🙂 )

nic

För att Peps för en gångs skull förklarade något istället för att bara vara tyken och värdelös.

• pepa

pepa

Medlem
    22 januari, 2006 vid 22:06 som svar på: Save rambo

Vaddå sjuky mobbad? Varför är det ingen som mobbar mig då? Jag gillar den inte heller. Dessutom så är han ju faktiskt här inne och skriver inlägg, men han verkar ha softat te sig på det senaste.

• pepa

pepa

Medlem
    22 januari, 2006 vid 22:03 som svar på: Snökajta i Riksgränsen?

Men just för Lini verkar en tubkite bättre iom att hon vill använda den på sommaren med.

• pepa

pepa

Medlem
    22 januari, 2006 vid 22:00 som svar på: Snökajta i Riksgränsen?
    ollfa297 wrote:
    Lite smidigare är det ju, men för att inte förvilla nybörjarna med allt överdrivna pro-foilsnack, så ska det nämnas att även några av de bästa i världen på snowkite (de borde ju fastnat, eller?) kör uppblåsbara kites. Så med andra ord klipp bort hälften av det som alla ”foil återförsäljare” hävdar.

Men Olffa, några av de bästa i världen kör tubkites just för att de är några av de bästa i världen. De klarar inte av att ha en kite som har lite sämre egenskaper helt enkelt. Om jag vore nybörjare hade jag lätt valt en folie just för att den är sjukt mycket goare att ha att göra med om jag BARA ska snökajta hela vintern, plus att den absolut inte skulle hindra mig i min inlärningskurva i början. När man sedan blir bättre kan jag se varför man vill ha en tubkite trots att den är sjukt mycket kallare och långsammare att mecka upp och ner i -10.

Eller tycker du att jag försöker snacka omkull någon för att sälja kites för min sponsor nu? Som för övrigt bara säljer tuber…

• pepa

pepa

Medlem
    22 januari, 2006 vid 20:34 som svar på: Vegas 05?

Den verkar fet.

• pepa

pepa

Medlem
    21 januari, 2006 vid 15:03 som svar på: Vem är coolast i Sverige??

Eller jag menar, Kicki letar pojkvän.

• pepa

pepa

Medlem
    21 januari, 2006 vid 15:03 som svar på: Vem är coolast i Sverige??

Kicki letar ny pojkvän.

• pepa

pepa

Medlem
    20 januari, 2006 vid 16:11 som svar på: Vem är coolast i Sverige??

Jä jä jä jä.

• pepa

pepa

Medlem
    20 januari, 2006 vid 12:54 som svar på: Någon i vårt avlånga land som säljer Best?

Det enda kassa med EH är att de inte funkar. Dra snett och bara meckar. Tacka vet jag RRD Type sieben, da shizit.

Sida 158 av 265
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA