pepa
Forumsvar skapade
-
Nej förresten jag vill ha en sådan där vit fotstropp, har bara en nu.
-
Jag vill ha en militärdojja nar jag kommer!
-
Fan va sweet Falle balle! Jag kommer och halsar pa nar jag kommer hem. Tror jag ar skyldig dig en hundring ocksa…
-
Fast Lastaloss finns ju inte. Det ar anda den basta ever.
-
mrmille wrote:lina wrote:jag avgår jag avgår – Skälet till att jag beslutat att begära mitt entledigande är att jag bedömer att det i rådande läge är omöjligt för mig att bedriva ett seriöst arbete på steffo.
– Det är till skada för foliefolket, det är till skada för venom 19 och inte minst för vortex. Därför väljer jag att avgå.😉 😉 😉 😉
Jag håller med om att det är grisfult, däremot måste man försöka anpassa det man gör efter målgruppen och inte enbart sikta mot det man själv gillar. Men det får man inte lära sig förens efter designutbildningen.
Vet man inte det fran borjan ska man inte ens ga en designutbildning.
-
Grejen med er är att ni gubbkör.
-
tobas wrote:Hade idag ytterligare en intressant session på Åresjön. Vi var 4st PL 2st venom10 o13 en Phantom12 o en G2 12 Vindarna som vi uppmätte på våra handmätare låg mellan 4,5 och 14,1 m/s(sporadiska). Det var även en kitare där med ett annat märke där men han fick inte mycket kört (för byigt). På oss Lynnkitare var det dock full rulle mest hela tiden. DS!
Det är just detta som är skrämmande och förklaringen till varför jag och många med mig aldrig skulle vilja köra en Lynn. NO CRUISING!
-
Om det blir av så blir det i mars nån gång.
-
AnnaS wrote:äckligt.. jag försöker ju hålla mig hemma iSverige i år. Klarar inte mer..
Nä va jobbigt. Själv åker jag ner imorgon… 😉
-
hahahahahahahahahahahahaahahahahaaaaaaaaahahahahahahahahaha va ball.
-
Venomlover…. Jaja, mycket ska man se innan öronen faller av.
-
Det slutade vara kul för två år sen man.
-
Hoppas bara att pengarna kommer fram till rätt adress. När min flickväns kusin bröt nacken i en kiteolycka för ett par år sedan så lurades hon och hennes familj på mycket av pengarna av ”insamlingsorganisationer” som skulle hjälpa till.
-
Eddie wrote:Lätt för dig att säga som kör på spons
Tjo för jag har ju varit sponsrad sedan dag ett. Har inte alla det? Ägg.
-
Flirrrt wrote:De såg jälvigt schyssta ut Eddie.. har mailat dem om storlekar osv, får se när ajg får svar..
Fördelen är ju också att man betalar kostnaden för golfklubbor, itne surf-grejer 🙂
Ä fan va kassa ni e. Har alltid använt min Cabrinha-bag och aldrig betalat merkostnad. Annars e det ju bara att sätta på sig en skjorta och en golfkepa så är man hemma.