pepa
Forumsvar skapade
-
nic wrote:Dessutom verkar man bara behöva 2 kites för att täcka in 6m/s-20m/s vilket också verkar för bra för att vara sant. Den som lever till demohelgen får se…
nic
Ja det stämmer. Och nej det stämmer inte. Jag vet redan att två kites täcker 6-20m/s, men å andra sidan så gör ju alla redan existerande kites också det. Om man nu vill köra underriggad och överriggad… Jag skulle aldrig kunna köra alla mina grejer på bara två kites på varje sekundmeter från 6 till 20, det spelar ingen roll vilken kite det är. Men för er ikrokade filurer kanske det är det bästa ever.
-
Tack men nej tack. Kajttidningar suger fan rojfa. Bara inbördes beundran och reklam kryddat med ett par tester där alla produkter är grymma. Jiiiiiha.
-
Padsvinkeln är lätt att testa innan. Gör dom jag sa; Ställ dig på brädan och testa olika vinklar genom att böja på knäna i olika fotpositioner. När det känns bra och när knät går framåt i samma riktning som foten och varken har tendenser att gå utåt eller inåt när du böjer så är det finfint. Både doktorn och stilen blir glada!
Kanske ska tillägga att olika breda stancer kräver olika fotvinklar.
-
khauge wrote:Jeg er tilhenger av konstruktiv kritikk, men sleivspark uten kunnskap og erfaring er vel litt useriøst?
Om du inte gillar sleivspark uten kunnskap og erfaring så har du kommit fel.
-
Tack Filip, bara för att du skrev vecka 19 (V19 hahaha) så har man ingen aning om när det är.
-
Jag vägrar köra med dojjor. Då är det kallvatten i havet.
-
Rågge e det fetaste. Men fan va alla kör i kallvatten?
-
Den e jävligt najs faktiskt! Helt klart värd att ladda ner. Naturen är FET, att de sen gör många gayloops är ju en annan sak…
-
Jag kommer när jag har köpt mig en carro.
-
Cortex wrote:Undrar vilka reaktioner man fått på den videon om han istället för en BOW hade kört en foil… Eller snarare; jag behöver inte undra särskilt mycket eftersom jag redan vet svaret. 😉
/Kaj(Tech)
Mogen kille den där Kaj.
-
Sweet. Det är det där det handlar om, bland annat…