pepa
Forumsvar skapade
-
nic wrote:Fast det jag sett av den verkar den ha ordentligt med depower. Mer än en vanlig C-kite iaf. nic
Om man vill, om man vill. Jag tycker om ingen depower alls så jag kör den utan depower. Då är den fin.
-
Vegasen är för mig precis som en vanlig C-kite iom att jag kör den precis som en vanlig C-kite. Helt ok dock.
-
Men varför BARA bowkites? Jag som föredrar C-kites kommer gärna men kör helst mina egna. Fast jag är ju i Gällivare då kom jag på…
-
Det enda testet som räknas är när du själv har kajten i händerna.
-
Grattis min vän, du har köpt en av de bästa kajtar som någonsin gjorts. Fett köp!
-
De säljer väl den vanliga Contran för halva priset tror jag. Dessutom gör de inte C-kites längre så det är bara att sälja slut lagret sen konkurrerar de inte med sig själva längre.
-
Vad jag menar är att de är ju bara till för att mätta hungern och inget mer men så är det ju med allt. Men sen är ju faktiskt det mesta här i världen bull också.
Visst kan jag dela med mig av allt och nu ska jag göra det: Allt ser ut precis som innan bara meckigare. Och andra färger.
-
Jo är man bara i Sverige är det väl kanske bara men när man bor halva åren på ställen där de tar fotona och man ser all ny utrustning varje dag så är Kitemags bull.
-
Den e ju liten. Kan ju knappt dra litern ens? Min drar fan tre där har du!
-
Här e min nya.
Foto: Hugo Ljungis
-
Det är väl inte hennes fel? Dessutom skulle inte jag heller säga nej till att vara med fast jag aldrig läser de själv iom att sponsorerna syns finfint.