pepa
Forumsvar skapade
-
Fan va tråkigt att höra brorsan. Hoppas du har bra läkkött och att du har att göra så du inte blir Loco som jag!
-
Tank juuuu.
-
pepa
Medlem26 maj, 2006 vid 09:32 som svar på: Ozone Instinct och Naish Torch i Björkäng…inget annat!Tank juuuu.
-
Ja men jag frågade om Rogerlund, inte Rågerlund. Förresten är Rågerlund bra? Det har jag heller aldrig hört talas om innan.
-
Vart ligger Rogerlund? Är det bra?
-
Jag kör i såna och mig går det ju bra för, fast de från Dirty Dog så klart. Skitnajsa. Kolla in på http://www.dirtydog.se
-
Jag testar gärna men om den e snabb så e den skit.
-
pepa
Medlem19 maj, 2006 vid 11:05 som svar på: Testkommentarer på Ozone Instinct och brädvinnaren 🙂Wörd. Och wörd.
-
Lätt som fan. Prova dig fram men börja på kanske 3 meter upp. Poängen med det här är att kiten inte skall lägga sig på leading edge när den kraschar utan att den ska hålla sig ”på rygg” så det går fortare än fort att få upp den igen. Allas vår Mike the Knife kör så här.
-
ooooo den kiten e fiiiiin.
-
Hengo e det senaste inom det nya.
-
victoria wrote:Har ni tänkt på att här hemma i lilla sverige, på den lilla spoten Habo, är ni kanske skitgrymma! Ni är kungarna! Ni är verkligen någonting!
Men när ni kommer ner till tex. dominikanska är ni inte ens värda den sanden de grabbarna [som kör där] står på? typ…Jag är värd all sand i världen på alla spots i världen. Så vad ska man då använda för superlativ om oss som kör i Rågelund om Habokillarna inte är värda någonting?
-
Jag kan varmt rekommendera 14PD.
-
victoria wrote:fasiken va sändigt det blev islutet
Ser ut som det blev rätt sändigt också. Nice med lite events dock! Själv hade jag dödskul i Gällivare om någon undrar.