pepa
Forumsvar skapade
-
pepa
Medlem13 december, 2005 vid 17:07 som svar på: Inbjudan – Kitepubafton i Malmö, Fredagen den 16:eJag hade kommit om jag inte haft fotbollscup dagen efter. Inget kul att umgås nykter ju.
-
Fast jag gillar mest ert. Eller nu blir det ju mitt med.
-
Precis vad jag tänkte. Ser ju ut som en påse skridskor.
-
VA VA VA VA VA VA VA?????? VEM FAAAEEEN LYSSNAR PÅ TIMBALAND??!?!?? ALLVARLIGT? AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAA!!!!!!!!!!!!!!
-
Nu är jag ärlig, har ju fan blivit släkt med numero dos i världen i freestyle.
-
Som du ser på mitt tidigare inlägg så har vi alla läst andra moseboken o helige Jesus, så du kan räkna med att vi hjälper dig att uppnå helgonstatus snabbare än du någonsin kunnat tänka dig.
-
You and me, already had a room. Vill du ha mer?
-
Som Pepe Loco skulle jag säga: Njaaaaeeee all kritik är inte bra. Speciellt inte om den kommer från en obildad. Som Pepito.
-
Häng med hem till mig! Vi ska ha andramosebokens-kväll.Alla har tenta i den kursen på måndag så vi kommer gå igenom allt ordentligt och förmodligen få bäst resultat i Sverige. Är du säker på att du inte vill vara med våran studiegrupp?
-
Fifi sug min röv. Om ni drar i februari så gör ni helt rätt i att komma till Cabarete. Jag ger er min tillåtelse att titta på mig. Annars så kan jag bara säga att du är en damn fool som drar iväg med tjejen om du vill kajta.
-
Fan du vet jag har aldrig provat.
-
Ludde man, varför du inte svara mig? Jag älskar ju dig.
-
Du ville ha kritik och det fick du. Frågan är om den är konstruktiv. Som Pepe Loco-kännare skulle jag säga: -Njaaaeeee kanske. Bara så du vet.