Forumsvar skapade

Sida 164 av 265
  • pepa

pepa

Medlem
    10 december, 2005 vid 21:51 som svar på: Kitare i Hallstahammar ??

Jag började bära det så fort du började kajta.

• pepa

pepa

Medlem
    10 december, 2005 vid 21:49 som svar på: På skuldran av Teahupoo ..

Känns som man skulle somna rätt fort om man låg där.

• pepa

pepa

Medlem
    10 december, 2005 vid 21:47 som svar på: Julkalender…

Vilka är de här jävla nötterna?

• pepa

pepa

Medlem
    10 december, 2005 vid 21:45 som svar på: vattentät mp3 spelare

Håller med Johan. Chefon.

• pepa

pepa

Medlem
    10 december, 2005 vid 21:44 som svar på: Vad har ni för bisyssla? Dvs arbete, studier etc

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAA nu fattar jag varför Svedala inte har speciellt många i spetsposition!! Alla sitter ju på stol! Ställningsbyggare gubbar, där har ni arbetet där både musklerna och kulorna får motion och tillväxt. P.S. No me importa como quieren interpretar lo de la plata (las bolas) como las dos cosas son verdades. D.S.

• pepa

pepa

Medlem
    10 december, 2005 vid 21:31 som svar på: Kitare i Hallstahammar ??

Va faaaaaeeeeeen Mike. Hur kan du? Okaj att du gillar ditt jobb men att överge Götet även om det är mitt i vintern, kom igen nu.

• pepa

pepa

Medlem
    10 december, 2005 vid 21:27 som svar på: Filmen é klar

Det är rätt lame men den skiten som ser ut som lera är fanimej ännu värre. Okej att en effekt är befogad där men inte så stark. Den åker ut direkt. Domare Pepito Loquito slår till igen.

• pepa

pepa

Medlem
    10 december, 2005 vid 21:25 som svar på: Filmen é klar

Grejen e ju att juryn kan tänka som jag. Men förmodligen inte, de är ju danskar (para todos los daneses, IRONIA es muy comun en Gotemburgo, mi ciudad de nacimiento).

• pepa

pepa

Medlem
    10 december, 2005 vid 21:00 som svar på: Habo söndag?

Martin who? Inte Le Rey va?

• pepa

pepa

Medlem
    10 december, 2005 vid 20:59 som svar på: Filmen é klar

Vissa lovande delar men låt filmen ha sitt eget flow utan att fitta in massa skiteffekter. Många av dem var alldeles för grova och tagna ur luften utan någon riktig backup. Där har du en åsikt.

• pepa

pepa

Medlem
    10 december, 2005 vid 15:42 som svar på: Grymt!! kolla speeden. Obs jag åker inte Cabrinha.

Jag fattade inte riktigt den där Nicke picke. Betyder det att eftersom ingen av mina Cabrinhas läckt så… Hmmmm nä jag kommer fan inte på nåt. Utveckling?

• pepa

pepa

Medlem
    10 december, 2005 vid 15:38 som svar på: Hur fan gör ni?

Haha fy fan era stackare. Det som gäller är att vara fett med välbetald för då blir det utgångar och pedda vajre dag här hemma PLUS fem månader i solen om året. Jag säger upp mig varje gång jag sticker och trissar upp lönen mellan ställningfirmorna varje gång jag kommer hem, på så sätt blir det bara bättre och bättre år för år. Hihi!

• pepa

pepa

Medlem
    10 december, 2005 vid 08:29 som svar på: Soft film

Fan asså jag gillar inte att alla PKRA-riders håller på att ge wakestyle ett dåligt rykte. Även om alla snackar om power och loops och kite low så är det fortfarande som alltid: PKRA tar bort all stil från allt och alla. Mike may be excluded.

• pepa

pepa

Medlem
    9 december, 2005 vid 17:18 som svar på: Grymt!! kolla speeden. Obs jag åker inte Cabrinha.

Har ägt ca 20 Cabrinhas nu och har fortfarande inte haft det problemet… I helgen drar man ner till Varberg och hämtar nästa lass med kites! Oooooooooooo!!!

• pepa

pepa

Medlem
    8 december, 2005 vid 18:19 som svar på: Vilken film?

Air sickness e fortfarande den bästa som gjorts.

Sida 164 av 265
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA