Forumsvar skapade

Sida 177 av 265
  • pepa

pepa

Medlem
    17 september, 2005 vid 19:37 som svar på: Cabrinha Switchblade

Fortfarande lite seg i ryggen men inte mer än att det blir kite mañana. Själv då?

• pepa

pepa

Medlem
    17 september, 2005 vid 18:07 som svar på: Cabrinha Switchblade

Du e ju körd i huvet, det e ju fan inget montage.

• pepa

pepa

Medlem
    12 september, 2005 vid 14:39 som svar på: EH båouen

Hur orkar du?

• pepa

pepa

Medlem
    8 september, 2005 vid 19:42 som svar på: konungen gör det igen.

Svar till:

fotboll suger

[/ QUOTE ]

Jag hatar dig.

• pepa

pepa

Medlem
    7 september, 2005 vid 14:58 som svar på: om El Yaque

Å fan du åkte dit med tjejen va? Nu fattar jag.

• pepa

pepa

Medlem
    7 september, 2005 vid 14:52 som svar på: om El Yaque

Rambo har aldrig varit där men det är fett för kite. Lika stabil vind som i en fön. Slutar aldrig blåsa. Bara att de rånar dig på allt du har. Och kanske skjuter dig med en pistol. Eller knivar dig med en dolk.

• pepa

pepa

Medlem
    7 september, 2005 vid 14:49 som svar på: om El Yaque

Va fan du kan ju inte åka till Venezuela för allt det andra och bara hänga i El Yaque och Coche ditt jävla fyllo. Det är ju som att åka till Lund för att surfa och sen när man har hängt på ICA hela helgen så tycker man det var dålig bris i Habo. Fast man aldrig ens var där. Hajjar du din nolla?

• pepa

pepa

Medlem
    7 september, 2005 vid 14:40 som svar på: Vill börja kitesurfa

Jag har några Cabrinha Co2:or från 2005 liggandes, samt en Contra 16,5 från samma år för schyssta priser. Behöver inte var rädd för att du måste byta ut dem i första taget då alla är i nyskick. Jag finns på 0733-990286 samt pepe@jesperberg.com om du är intresserad.

Jesper

• pepa

pepa

Medlem
    6 september, 2005 vid 18:56 som svar på: om El Yaque

Klart det e, massa flickor och fed reggaeton dygnet runt. Det viktigaste är inte surfet gubbar, det är allt det andra.

• pepa

pepa

Medlem
    6 september, 2005 vid 14:31 som svar på: Omöjligt att sälja drake !!

Jag ligger inne med en Contra 16,5 2005 i nyskick samt en Co2 från samma år i samma skick. Nån som vet nån som behöver så be dem höra av sig.

• pepa

pepa

Medlem
    6 september, 2005 vid 03:49 som svar på: om El Yaque

Det är ju Coche som suger. El Yaque är bara kasst om man inte kan kajta.

• pepa

pepa

Medlem
    1 september, 2005 vid 19:14 som svar på: JN news!!!

Si gordo de mierda.

• pepa

pepa

Medlem
    31 augusti, 2005 vid 21:24 som svar på: Säljer ut Cabrinha Co2 + Contra 2005!!!

Kan vara intressant! Har en 8,5 Wipika Classic, skulle behöva komplettera med en mindre.

• pepa

pepa

Medlem
    31 augusti, 2005 vid 19:39 som svar på: JN news!!!

Svar till:

Pepä!

Hur gick det med JN sponsringen vi snackade om… Fick en förfrågan från JN om jag visste nåt och jag refererade till dig…

[/ QUOTE ]

Vill klargöra för alla som kanske tror att jag är på väg att lämna Cabrinha att så är inte fallet. Sponsringen som Jonas talar handlade om Andrea Carrillo, en mycket duktig venezulansk tjej som har varit i Sverige under sommarhalvåret.

Jonas!
    Jag har inte hört något från JN, skulle jag gjort det?

• pepa

pepa

Medlem
    31 augusti, 2005 vid 15:09 som svar på: JN news!!!

Ser bra som fan ut!

Sida 177 av 265
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA