Forumsvar skapade

Sida 179 av 265
  • pepa

pepa

Medlem
    16 augusti, 2005 vid 19:08 som svar på: Crossbow säljes

Svar till:

Såg Flip sätta ett par ganska höga hp med kiten så den fungerar till wake.

[/ QUOTE ]

Höga hp, är det wake?

• pepa

pepa

Medlem
    16 augusti, 2005 vid 19:05 som svar på: whirlybirly=?

Svar till:

typ tantrum med en extra snurr.

[/ QUOTE ]

Eller inte.

• pepa

pepa

Medlem
    15 augusti, 2005 vid 14:03 som svar på: NY FILM———->>

Kommer du ihåg för snart två års sen när du var strandad som den val du är tillsammans med hela Cabarete medans jag var ute i 1,5m vågor i solnedgången med en 14 och en wavebräda? DET, var najs.

• pepa

pepa

Medlem
    15 augusti, 2005 vid 13:53 som svar på: posters

2:an är på Martin för er Wainman-diggare. Najs Mat!

• pepa

pepa

Medlem
    11 augusti, 2005 vid 04:43 som svar på: Crossbow på fredag

Kolla där är jag.

• pepa

pepa

Medlem
    11 augusti, 2005 vid 04:41 som svar på: Billig bra pump

Mina Biltema-pumpar har hållt precis lika bra (eller dåligt, vilket du vill…) och är precis likadana som alla märkespumpar. 50 spänn typ. Eller var det Shell?

• pepa

pepa

Medlem
    10 augusti, 2005 vid 15:24 som svar på: cabrihna kan slänga sig i väggen

Hur fan kan du skylla det på Cabrinha? Jag har förmodligen kört hårdast i Sverige på Cabrinha i snart tre år och jag skämtar inte när jag säger att jag inte haft EN ENDA bladder som har smällt. Jag kraschar så in i helvete och oftast kiten med, men däremot är jag jävligt noga med den när jag INTE kör. Det är där du grundar den här typen av skada, med viken kite som helst.

• pepa

pepa

Medlem
    10 augusti, 2005 vid 15:19 som svar på: blir det ngt i dag? – cabrinha tjejerna?

Marodörpepe.

• pepa

pepa

Medlem
    10 augusti, 2005 vid 15:18 som svar på: Här kan ni få gratis SMS

Vem bryr sig om det är off topic eller inte? Steffo har ju blivit mycket mindre aggresivt sen Patrik lämnade.

• pepa

pepa

Medlem
    9 augusti, 2005 vid 19:11 som svar på: blir det ngt i dag? – cabrinha tjejerna?

Kolla, vissa behöver inte sloganizer. De bara kommer.

• pepa

pepa

Medlem
    9 augusti, 2005 vid 17:04 som svar på: märke?

Svar till:

Hade fan läckage i ventiler och trasiga bladders konstant innan. När jag bytte till ett riktigt märke (north) så har jag helt sluppit sådan bekymmer.

[/ QUOTE ]

Vilket år hade du? Det är ett känt faktum att Cabrinha hade gigantiska problem med bladders för ett par år sedan. Det är nästan (med tanke på det tidigare inlägget om North…) ett lika känt faktum att de fixat det totalt och säljer flest kites i världen.

• pepa

pepa

Medlem
    9 augusti, 2005 vid 17:01 som svar på: blir det ngt i dag? – cabrinha tjejerna?

Kolla med Surfers Paradise om de inte har några trasiga valves liggande som du kan få, bara att plocka av ringen.

• pepa

pepa

Medlem
    9 augusti, 2005 vid 16:17 som svar på: blir det ngt i dag? – cabrinha tjejerna?

Aslätt att fixa problemet tjejer. Det sitter en gummipackning i valven som ibland inte räcker till i tjocklek, sätt dit en till och voila så pratar du franska.

• pepa

pepa

Medlem
    9 augusti, 2005 vid 16:12 som svar på: blir det ngt i dag? – cabrinha tjejerna?

Svar till:

fat Cabrinha är skit, det har peps själv sagt

[/ QUOTE ]

Jag har å andra sidan sagt att hela jävla industrin gör skitgrejer.

• pepa

pepa

Medlem
    9 augusti, 2005 vid 16:10 som svar på: Onsalamätaren tillbaka

Dra åt helvete röv.

Sida 179 av 265
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA