pepa
Forumsvar skapade
-
Svar till:
Såg Flip sätta ett par ganska höga hp med kiten så den fungerar till wake.
[/ QUOTE ]
Höga hp, är det wake?
-
Svar till:
typ tantrum med en extra snurr.
[/ QUOTE ]
Eller inte.
-
Kommer du ihåg för snart två års sen när du var strandad som den val du är tillsammans med hela Cabarete medans jag var ute i 1,5m vågor i solnedgången med en 14 och en wavebräda? DET, var najs.
-
Mina Biltema-pumpar har hållt precis lika bra (eller dåligt, vilket du vill…) och är precis likadana som alla märkespumpar. 50 spänn typ. Eller var det Shell?
-
Hur fan kan du skylla det på Cabrinha? Jag har förmodligen kört hårdast i Sverige på Cabrinha i snart tre år och jag skämtar inte när jag säger att jag inte haft EN ENDA bladder som har smällt. Jag kraschar så in i helvete och oftast kiten med, men däremot är jag jävligt noga med den när jag INTE kör. Det är där du grundar den här typen av skada, med viken kite som helst.
-
Marodörpepe.
-
Vem bryr sig om det är off topic eller inte? Steffo har ju blivit mycket mindre aggresivt sen Patrik lämnade.
-
Kolla, vissa behöver inte sloganizer. De bara kommer.
-
Svar till:
Hade fan läckage i ventiler och trasiga bladders konstant innan. När jag bytte till ett riktigt märke (north) så har jag helt sluppit sådan bekymmer.
[/ QUOTE ]
Vilket år hade du? Det är ett känt faktum att Cabrinha hade gigantiska problem med bladders för ett par år sedan. Det är nästan (med tanke på det tidigare inlägget om North…) ett lika känt faktum att de fixat det totalt och säljer flest kites i världen.
-
Kolla med Surfers Paradise om de inte har några trasiga valves liggande som du kan få, bara att plocka av ringen.
-
Aslätt att fixa problemet tjejer. Det sitter en gummipackning i valven som ibland inte räcker till i tjocklek, sätt dit en till och voila så pratar du franska.
-
Svar till:
fat Cabrinha är skit, det har peps själv sagt
[/ QUOTE ]
Jag har å andra sidan sagt att hela jävla industrin gör skitgrejer.