pepa
Forumsvar skapade
-
Svar till:
fett med 2 sidor i Kitewolrd med MikeTK! hur man gör en KGB.
[/ QUOTE ]
Och gissa vem som lärde Mike hur man gör…
P
-
Nic rockar.
Pepovic
-
Hahahaha, fy fan va patetiskt att tävla om EN stackars kajtares pengar på ett öppet forum… Vad ska man säga, lycka till!
Jepon
-
En gissning är Gotland eller Danmark.
-
Vetefan, tittar inte så noga.
-
Fan Peter, de blir bara bättre och bättre ju mer jag tittar på dem. Lite annorlunda mot vad man brukar se. Nice.
Pepon
-
8 är minsta storleken på Co2 än så länge, även om det inte står på sidan. Därför behåller jag min 6,5:a från i år…
Peplito
-
Pepito himself… Alla foton av Peter, förutom det PÅ Peter, som jag tror Oskar tog…
Fler bilder på http://www.surfskolan.se
-
Jag tror Cabrinha har löst det snyggare iom de pulleys de har på bomen som ytterlinorna går igenom. På så sett får man större utväxling när man skotar ut och man behöver inte se ut som ett U. Detta har inte Novan (vad jag har sett). Kolla Mark Shinns utlägg så ser du att han flyttade stopperbollen på depowerlinan så att man inte kunde släppa upp bomen så långt, och han säger ändå att den har en sjuk windrange.
-
Faktiskt. Lite besviken här borta i väst.
-
Gött å se nån annan action än den vanliga från Rågge! Men håll flaggan lite högre och dra ner kiten!!! Högst 30 grader över vattnet my man.
Pepe Rågge Local
-
Ajemen. Fick den billigt på privatimport.
-
Aaaaaa Roger, han menar ju att jag har en arm som ser ut som jag vore rullstolsbunden. Fett med biffig. Hajjar du?