pepa
Forumsvar skapade
-
Skit också. Hoppas du har bra läkkött!
Peps
-
Du måste förstå att din åsikt är inte lag här. Det är ett öppet forum och din åsikt när det gäller skitstövlar verkar inte stämma så bra överens med den generella, att döma av den kritik du får emot dig.
Pepe
-
Svar till:
jag gör inte mer reklam eller vad man nu skall kalla det än vad någon annan som har lite spons gör!
[/ QUOTE ]
Jo.
Pep
-
Ja gör det så vi får se lite åkning som ser ut som tysk foliecirkus.
Pep
-
Svar till:
jeppe, du kanske ska ta det lite lugnt..[/ QUOTE ]
Okej?
Pepe
-
Svar till:
Svar till:
Svar till:
I tävlingar mm kör man vanliga kites
[/ QUOTE ]
Hur vet du det om du inte har testat den ännu? Vet att Andre Phillip kör mycket Crossbow…
Pepe
[/ QUOTE ]
men för helvete, om du läser mitt inlägg så ser du att jag skriver att JAG VET – ngn undrade och jag svarade.
[/ QUOTE ]
Precis. Jag fattar inte?
Pepe
-
Svar till:
I tävlingar mm kör man vanliga kites
[/ QUOTE ]
Hur vet du det om du inte har testat den ännu? Vet att Andre Phillip kör mycket Crossbow…
Pepe
-
Henke Ericsson (Kronprins till Martin ”Wainman” Ekström) Har kört på den rätt mycket. Han säger att den e go, men vad som är ännu fetare är färgerna, brunt och guld…
Pepe
-
Jupp, konungen själv köpte en 12:a C02 i födelsedagspresent till prinsen på Surfers Paradise.
Pepe
-
Hehe tjo du… För det första, Jag gör inga gayupponer-KGBs, jag gör hardcoreLou-KGBs (jaja han gör båda men den fetaste e fetast.). För det andra så ser du kanske att jag inte har någon leash? Hade redan kört slut mig på hp-manin så Andrea hade den. Men du har rätt, det är najs bilder!
Pepe
-
Nice Mathieu…. Samma sak idag?
Pepe