Forumsvar skapade

Sida 183 av 265
  • pepa

pepa

Medlem
    24 juli, 2005 vid 09:24 som svar på: Crossbow 12:or till Steffopris 11 papp styck. *DELETED*

Lycka till!

Peps

• pepa

pepa

Medlem
    24 juli, 2005 vid 01:12 som svar på: Crossbow 12:or till Steffopris 11 papp styck. *DELETED*

OBS! Dessa priser ligger cirka 1000 kronor under Surfers Paradise kommande prisnivå. Frågan är om Mr Plattvatten har samma service och fixarglädje som SP… Sveriges bästa surfshop är inte sveriges bästa surfshop för ingenting.

Peps

• pepa

pepa

Medlem
    24 juli, 2005 vid 01:07 som svar på: Varför så lite info om Halmstadsolyckan?

Hahaha jag tänkte samma sak. Jobbigt med spökkajtare.

P

• pepa

pepa

Medlem
    23 juli, 2005 vid 17:26 som svar på: Vi skal på kiteferie i Sverige..

Skåne är bättre.

Pepe

• pepa

pepa

Medlem
    23 juli, 2005 vid 17:25 som svar på: VIlken räv!

Där ser man. Vilket foto var det?

Pepe

• pepa

pepa

Medlem
    23 juli, 2005 vid 17:15 som svar på: Olle e kung

Jag trodde det var jag som var kung.

Pepe

• pepa

pepa

Medlem
    22 juli, 2005 vid 23:54 som svar på: Shops near Göteborg – or within an hours drive

Det lät ju lite grinigt.

Peps

• pepa

pepa

Medlem
    22 juli, 2005 vid 23:53 som svar på: Varför så lite info om Halmstadsolyckan?

IKO ”ska” ha en hel del info i kurserna angående olika molnformationer. Sen vet man ju inte vilka som följer riktlinjerna här i Svedala…

Pepon

• pepa

pepa

Medlem
    22 juli, 2005 vid 23:51 som svar på: Alla mot alla!

Oväntat at det skulle komma ett Monty Python-citat… Du vet att du inte kan ta gossarna här utan lite världsvana så jag fattar inte varför du försöker.

P

• pepa

pepa

Medlem
    22 juli, 2005 vid 18:48 som svar på: Alla mot alla!

Ja fattar inte heller va alla gnäller om. Steffo e helt normalt, som det borde vara.

Peps

• pepa

pepa

Medlem
    21 juli, 2005 vid 17:50 som svar på: Filmer . . . ???

Ten4 e bättre.

Pepe

• pepa

pepa

Medlem
    21 juli, 2005 vid 17:13 som svar på: asså sjukt bra value

Fett mä valju.

P.

• pepa

pepa

Medlem
    21 juli, 2005 vid 17:13 som svar på: Hur gick med foten Eddie?

Bättre med hängande fötter, cleanare brejk.

Pep

• pepa

pepa

Medlem
    21 juli, 2005 vid 17:11 som svar på: Tänkte tillfället i akt…

Jag har kört typ tre gånger på ett halvår men jag tar ändå LÄTT en pizza före lättvindskite.

Pepe

• pepa

pepa

Medlem
    21 juli, 2005 vid 04:15 som svar på: 2006

Jag är jävligt sugen på att testa nya Contran. De har jobbat i 15 månader på den och då jag tycker dagens 16,5:a är jävligt najs är jag förväntansfull.

Pep

Sida 183 av 265
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA