Forumsvar skapade

Sida 191 av 265
  • pepa

Medlem
    19 april, 2005 vid 12:08 som svar på: Hadlow vinner grattis swe! Sjukt höga hopp!

Hugo Bjumburger.

• pepa

Medlem
    19 april, 2005 vid 10:52 som svar på: Flexifoils rapport från PKRA

Arrogans… Om en EH 11 kan dra den fede mellan Margarita och Coche snabbare än nån annan så är det nog hyfsade grejer gosse lelle.

• pepa

Medlem
    19 april, 2005 vid 09:32 som svar på: Hadlow vinner grattis swe! Sjukt höga hopp!

Anna panna puff! Du behöver inte känna att du måste förklara sistaplatsen för oss. Vi tycker om dig ändå!

• pepa

Medlem
    19 april, 2005 vid 09:29 som svar på: Flexifoils rapport från PKRA

Word. Tänk på vem som bidrog mest till att göra Steffo till vad det är idag. Personligen tycker jag det är lovely att Rambo är tillbaks i gammal god form. Man märker att Coche är lika värdelöst som det är.

Sen om nån säger att nån annan är dumihuvet är det väl upp till var och en att bestämma om den vill vara en sån människa som bara tror på vad andra säger eller om han/hon vill bilda en egen uppfattning.

• pepa

Medlem
    17 april, 2005 vid 20:48 som svar på: Hadlow vinner grattis swe! Sjukt höga hopp!

Det verkar som de flesta inte är införstådda med begreppet homo inom kite.

• pepa

Medlem
    17 april, 2005 vid 20:03 som svar på: Hadlow vinner grattis swe! Sjukt höga hopp!

Hadlow e ju faktiskt lite homo. Alla e ju faktiskt homo på touren. Förutom kanske mr Coon. Ruben e fet men även han lider av homosexualitet. De fetaste homona är nog Etienne Lhote och Cesar Portas.

• pepa

Medlem
    17 april, 2005 vid 20:00 som svar på: Bilder Coche

Fett Olle. Kör för Surfers och gör reklam för EH. Hur mycket får jag för att vara tyst?

• pepa

Medlem
    16 april, 2005 vid 08:26 som svar på: Flysurfer hälsar på i Frenzyland

Testade Frenzy och gillade. Skulle jag köra mycket snowkite skulle jag lätt köra foil. Sjukt mycket lättare och najsare.

• pepa

Medlem
    7 april, 2005 vid 07:59 som svar på: Nu är helvetet nära

Vad ska man säga… Är det sista påståendet riktigt så är det ett bra beslut eller?

• pepa

Medlem
    6 april, 2005 vid 19:48 som svar på: jeppe berg

Ajemen.

• pepa

Medlem
    6 april, 2005 vid 19:45 som svar på: Intryck fran Cabarete kiteshow

Du har så in i helvete rätt i att smaken är som baken. Första gången jag testade Contra 16.5 var jag helt lyrisk och ville att alla storlekar skulle kännas som den.

• pepa

Medlem
    5 april, 2005 vid 16:48 som svar på: Hälsning från ’the rock’

Fy fan Hugo, stackare. Jag varnade dig dock för att dra dit, värdelöst hela skiten.

• pepa

Medlem
    5 april, 2005 vid 16:44 som svar på: Jesper Pepä…

Haha jag vet! Så jävla najs.

• pepa

Medlem
    27 mars, 2005 vid 21:21 som svar på: Tippensession bilder

Bra bra gais. Hoppas joina er snart.

• pepa

Medlem
    27 mars, 2005 vid 11:50 som svar på: Air Born importerar JN Kites!

De blir snyggare när man testat dem.

Sida 191 av 265
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA