pepa
Forumsvar skapade
-
Hugo Bjumburger.
-
Arrogans… Om en EH 11 kan dra den fede mellan Margarita och Coche snabbare än nån annan så är det nog hyfsade grejer gosse lelle.
-
Anna panna puff! Du behöver inte känna att du måste förklara sistaplatsen för oss. Vi tycker om dig ändå!
-
Word. Tänk på vem som bidrog mest till att göra Steffo till vad det är idag. Personligen tycker jag det är lovely att Rambo är tillbaks i gammal god form. Man märker att Coche är lika värdelöst som det är.
Sen om nån säger att nån annan är dumihuvet är det väl upp till var och en att bestämma om den vill vara en sån människa som bara tror på vad andra säger eller om han/hon vill bilda en egen uppfattning.
-
Det verkar som de flesta inte är införstådda med begreppet homo inom kite.
-
Hadlow e ju faktiskt lite homo. Alla e ju faktiskt homo på touren. Förutom kanske mr Coon. Ruben e fet men även han lider av homosexualitet. De fetaste homona är nog Etienne Lhote och Cesar Portas.
-
Fett Olle. Kör för Surfers och gör reklam för EH. Hur mycket får jag för att vara tyst?
-
Testade Frenzy och gillade. Skulle jag köra mycket snowkite skulle jag lätt köra foil. Sjukt mycket lättare och najsare.
-
Vad ska man säga… Är det sista påståendet riktigt så är det ett bra beslut eller?
-
Du har så in i helvete rätt i att smaken är som baken. Första gången jag testade Contra 16.5 var jag helt lyrisk och ville att alla storlekar skulle kännas som den.
-
Fy fan Hugo, stackare. Jag varnade dig dock för att dra dit, värdelöst hela skiten.
-
Bra bra gais. Hoppas joina er snart.
-
De blir snyggare när man testat dem.