pepa
Forumsvar skapade
-
Skillnaden ligger i att Pepe aldrig hoppar hogt i vanliga fall. Hugo hoppar bara hogt.
-
Den lattaste beskrivningen ar att titta pa tricket och tanka sig rorelsen. Hang upp en bom over nogat mjukt och ova pa den. http://www.pkra.info – kolla tricken dar.
-
du få tebaks den om du kommer o hälsar på i Venezuela.
-
Va fan festa kan de göra själva, här ska kajtas och njutas av livet. Om jag träffar Andrea? Jag hämtar ju fan upp henne på måndag, 4-5 dar senare åker vi tillsammans ner till Brasil och stannar tills det börjar bli dags att åka tillbaks och fira jul med familjen (hennes) i Venezuela. Är hemma 1:a april. Med Andrea. Puss.
-
Vem fan vill kolla kite på tv.
-
den ska med till Brasil. såg att de säljer den på NK herr super flashig-avdelningen för feta cish. glad att jag swajpa ett ex gratis av dig.
-
Brasilien Venezuela Costa Rica Cabarete blir det kanske.
-
Det e fan lika bra. Jävla galet ställe att kajta på det där. Skaffa körkort och segla i vågor.
-
Tyvärr är det inte riktigt sant. Surfers har en bräda som ser ut som Martinbrädan men det är inte den. Kommer om mågra veckor.
-
Jag kan tyvärr inte då jag drar till Brasil den 11:e och har LIDE att göra den helgen. Vem känner sig manad att ta titeln som Själlandmästare? Vi måste ha alla danska titlar!!
-
En gång till jag läste inte så noga.