pepa
Forumsvar skapade
-
Svar till:
gälelr o köra 8an i bra tryck dock, du borde testa tian Päppe, det e grejer det..
[/ QUOTE ]
Alltid en bortförklaring i bakfickan. -
Här är en jämförelse mellan Nitro 10 Och EH 8. Det var ett tag sen nu.
-
Okej, jag skiter i det då så slipper ni köra med mig.
-
Just i EH Freestyle 8m2 kan jag uttala mig riktigt väl faktiskt! Körde den i Cabarete en hel dag (5 timmar) i vintras när EH uppvaktade mig som värst. Riktigt rolig drake att köra, men å andra sidan är alla små drakar roliga att köra. Man kan köra snabbt, ingen tvekan om det, däremot var jag lite besviken med höjden i hoppen. Tror EH är bättre på det i storlek 10 och uppåt. Kiten ligger ganska långt ut i vindfönstret vilket gör det lite svårare än vanligt att komma iväg efter transitions och dylikt. Något jag var imponerad av var dess förmåga att behålla trycket i svängarna, iom detta var vågridningen riktigt rolig trots att det är en kite med relativt högt AR.
Kort o gott, en rolig kite med både positiva och lite mindre positiva sidor. Bomen är tex skit.
-
Är det Toffes ställe? Säg nu!!!!
-
Jag borde få lite grejer, fyller ändå 25 just den 1:e september.
-
Vet inte, jobbar typ tolv dar i rad nu så det får vänta.
-
Hahaha Chrille my friend jag har gjort fler kgb’s än du har gjort chili con carne och det är fan inte lättare med min superlätta custom än med min feta grymma men lite tyngre produktions-Icon 130. Skit i vad gossarna säger och köp den tyngsta bräda du hittar. Har förresten en gammal Wipika pickle fork 160 från 99 i nyskick som du kan få för 6000:-
-
Ja men farsan kan behöva lite hjälp med huset. Familjen går först.
-
Fan va gött att man ska till Karlskrona i helgen… Ladda på boys!