pepa
Forumsvar skapade
-
De fortsätter med det de har passion för, Snowboard o wake. Ingen plockar nåt.
-
Den gyllene regeln lyder: man fotar bara om Pepe kör. Eller vad säger du brorsan Johnson?
-
Jag kanske skrev mitt inlägg för att det stod ovanför att den hade bra bottendrag, men vad vet jag?
-
Det blåser alltid på Isla, fast inte så bra. Byigt och jävligt. Själv är jag i Cearaområdet i tre månader varpå följer en Amazonastrip upp till Venezuela för tre månaders kite därmed. Om allt går bra med tjejen vill säga, annars drar jag till Antigua efter Brasil.
-
Jag provade den i vintras och den är ju rolig att hoppa högt med men oduglig till wakestil. Kommer ALDRIG tillräckligt högt upp för en Slim om du har kiten 45 gradisar. Fan tom S-bend var svårt. Wipen är ju smalare än bladguld, och det är mindre än en tiotusendels mm. Tacka vet jag Matrix i så fall.
-
Svar till:
1. Bra bottendrag
[/ QUOTE ]
Skoja min dojja.
-
Fan jag måste få dela med mig av det snart!! Det är alldeles för bra för att sitta och tryckas på. Jag är tillbaks på söndag, hoppas ni har hittat nåt bra sätt då.
-
De är lite väl kvinnliga, ja. Ser inga Maradonas alls i det gänget.
-
Hata vind? Vad menar du?
-
Nu går jag o köper mig en cola o slappar med en rulle. Jävla najs party igår, Surfers Paradise vet hur man gör.
-
Jag har inte tjejfötter.
-
Har du en varmluftspistol Peter?
-
Jag byter från plana pads till Cabrinhas formade. Och det är inte på min favvobräda Icon 130 utan på min custom.