pepa
Forumsvar skapade
-
Du har mycket bra att säga Melker men här tror jag inte på din ide. Bättre att köra ett fett event, så kan man ligga hemma på soffan mer.
-
Köp mellan 14-17 m2 så blir det nog fint. Alla kitemärken går bra men då du ska köra på Vänern tycker jag du ska höra dig för om en kite som klarar byiga förhållanden bra. Jag ska försöka testa Cabrinha Contra nu i dagarna, ska ju vara en bra lättvindkite men vet inte om den passar en nybörjare. Återkommer med info.
-
Svar till:
Du får gratis streetrace lektioner och körkortslektioner av mig mot att du lär min flickvän att kita mot hennes vilja….
[/ QUOTE ]
Nein.
-
Surfers Paradise och Cabrinha är på!
-
Kan inte du o jag köra på eget håll Hugge?
-
Naish har sålt hela förtegat till Bic. Och jag har blivit fullsponsrad av Cabrinha, som i sin tur har köpts upp av Wallmart.
-
Går allt bra åker vi hem tillsammans från Venezuela i april.
-
Det är helt rätt att den här idén kommer från Bic. Pratade med en av deras designers från USA (gammal pro windsurfer som Robban) när jag var i Cabarete och egentligen skulle det här blivit tillämpat på Takoons kites men eftersom Bic inte var sådär väldigt säkra på att Takoon skulle ens överleva sommaren så valde de att lägga cashen på Naish.
Fast det där med en 5:e lina är ju kasst. Jag dömer ut det totalt utan att ens ha testat det. Jag ger det inte ens en ärlig chans. Det är inge bra.
-
Åååååååå va vackert.
-
Du skulle kommit till Halmstad och sett los Slim Chances in effect. Men som tur var hade en vänlig själ en kamera.
-
Det är bara svenska tjejer va? Då passar jag.
-
Du Peter hoppas du inte har fäst tampen i den elastiska skiten bara. Den går sönder direkt.
-
Svar till:
Blir kul att se Falle göra sina första handlepass…
[/ QUOTE ]
Mohahahahaha.