Forumsvar skapade

Sida 214 av 265
  • pepa

Medlem
    20 juli, 2004 vid 10:01 som svar på: Importörer och tillverkare!!!

Du har mycket bra att säga Melker men här tror jag inte på din ide. Bättre att köra ett fett event, så kan man ligga hemma på soffan mer.

• pepa

Medlem
    20 juli, 2004 vid 04:53 som svar på: Några frågor av nybörjare…

Köp mellan 14-17 m2 så blir det nog fint. Alla kitemärken går bra men då du ska köra på Vänern tycker jag du ska höra dig för om en kite som klarar byiga förhållanden bra. Jag ska försöka testa Cabrinha Contra nu i dagarna, ska ju vara en bra lättvindkite men vet inte om den passar en nybörjare. Återkommer med info.

• pepa

Medlem
    19 juli, 2004 vid 21:16 som svar på: Pengar är skit, gratis kitelektioner här…

Svar till:

Du får gratis streetrace lektioner och körkortslektioner av mig mot att du lär min flickvän att kita mot hennes vilja….

[/ QUOTE ]

Nein.

• pepa

Medlem
    19 juli, 2004 vid 17:57 som svar på: Importörer och tillverkare!!!

Surfers Paradise och Cabrinha är på!

• pepa

Medlem
    19 juli, 2004 vid 13:49 som svar på: väst 7.4

I min soffa blåser det alltid kuling.

• pepa

Medlem
    19 juli, 2004 vid 13:46 som svar på: Importörer och tillverkare!!!

Kan inte du o jag köra på eget håll Hugge?

• pepa

Medlem
    19 juli, 2004 vid 04:51 som svar på: Bestkiteboarding.com

Oj.

• pepa

Medlem
    18 juli, 2004 vid 20:11 som svar på: Flash Beach, Maui

Naish har sålt hela förtegat till Bic. Och jag har blivit fullsponsrad av Cabrinha, som i sin tur har köpts upp av Wallmart.

• pepa

Medlem
    16 juli, 2004 vid 05:00 som svar på: Sökes: kitegrabbar

Går allt bra åker vi hem tillsammans från Venezuela i april.

• pepa

Medlem
    16 juli, 2004 vid 04:57 som svar på: Nya grejor på gång ifrån Naish!

Det är helt rätt att den här idén kommer från Bic. Pratade med en av deras designers från USA (gammal pro windsurfer som Robban) när jag var i Cabarete och egentligen skulle det här blivit tillämpat på Takoons kites men eftersom Bic inte var sådär väldigt säkra på att Takoon skulle ens överleva sommaren så valde de att lägga cashen på Naish.

Fast det där med en 5:e lina är ju kasst. Jag dömer ut det totalt utan att ens ha testat det. Jag ger det inte ens en ärlig chans. Det är inge bra.

• pepa

Medlem
    16 juli, 2004 vid 04:54 som svar på: Walle hoppar… (försöker i alla fall)

Åååååååå va vackert.

• pepa

Medlem
    16 juli, 2004 vid 04:53 som svar på: Walle hoppar… (försöker i alla fall)

Du skulle kommit till Halmstad och sett los Slim Chances in effect. Men som tur var hade en vänlig själ en kamera.

• pepa

Medlem
    15 juli, 2004 vid 20:24 som svar på: Sökes: kitegrabbar

Det är bara svenska tjejer va? Då passar jag.

• pepa

Medlem
    15 juli, 2004 vid 20:17 som svar på: Handlepass leash?

Du Peter hoppas du inte har fäst tampen i den elastiska skiten bara. Den går sönder direkt.

• pepa

Medlem
    15 juli, 2004 vid 20:15 som svar på: Handlepass leash?

Svar till:

Blir kul att se Falle göra sina första handlepass…

[/ QUOTE ]

Mohahahahaha.

Sida 214 av 265
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA