pepa
Forumsvar skapade
-
Asså har sett den killen innan, han har ju fan den rötnaste stilen nånsin. Det är inte snack, så är det. Skit ser det ut som. Eller en påse skridskor.
-
Vadå? Med mina visiter i Habo och resten av Skåne tycker jag dokumentären ger en ganska rättvis bild av er därnere.
-
Säger bara SS SS SS. Min är inne på sin sjunde månad. Fast det klart, jag kör ju som en pussy.
-
Med mig är det inget fel alls och har aldrig varit det heller. Bra va?
-
Men va fan Patte det är ju minst lika kul att köra i regn. Jag brukar kötta mer tom.
-
Fett Ericsson.
-
I år blir det nog Brasil i tre månader och sedan Venezuela i minst tre till, kanske resten av mitt liv.
-
Men va fan om du inte bryr dig om den magiska fotbollen så skriv inget. Jävla skitkväll, det som kunde blivit så bra.
-
Jävligt mycket bättre än Sverige, när de vill… Men kolla på Grekland igår, chansen finns. Förrresten, jag har fått ny sponsor! Egentligen får jag inte säga det här än men va fan, Zlatan går in som huvudsponsor för mig. Jag får ha hans namn på bräda och kite och i gengäld får jag – äran.
-
Viss likhet med kite.nu kanske….
-
Men va fan är det ingen som läser inlägget där det står att jag bara skojade med Chrille??? Jag har INTE kört nya Cabrinha.
-
Svar till:
Melker,
lägg upp filmen!
[/ QUOTE ]
Men va fan, asså den här filmen har Thomas Alsbirk slitit ihop under ca ett års tid trots att han därutöver pluggar, har fått barn och sköter hela kitesurferen.dk. Stöd vår lille grannpöjk och köp skiten!
Tackar Melker, det var ett halvår sedan nu tror jag. Martin är med någonstans han med va? Förutom brevid mig då.
-
Kan man inte få se lite mer hur Naish-drakarna ser ut istället för alla bilder på åkaren?