Forumsvar skapade

Sida 124 av 336
  • pjoter

Medlem
    23 maj, 2008 vid 21:29 som svar på: extrema tyskar

tror det var en samling skrapsår, typ dagens skörd eller något, men sjukt sunkigt fotat å rätt meningslöst. men filmen är som sagt snygg när den väl kommer igång.

• pjoter

Medlem
    23 maj, 2008 vid 21:26 som svar på: Nåt för er som inte har stormkites till hösten…

haha! tufft. ser ju rätt kul ut!

• pjoter

Medlem
    23 maj, 2008 vid 13:04 som svar på: Schysst sätt att självlanda en Bow.

shit vilken innovatör…..

så landade jag alltid min gamla fuel när jag var ensam i habo å körde vintertid. har man bara en kite man kan nå ena framlinan på så funkar det enkelt å göra så både me C å bowkite (har iaf kunnat med dom jag kört).

• pjoter

Medlem
    23 maj, 2008 vid 12:55 som svar på: extrema tyskar

fan de e ju hardcore ju… 🙂 de första sög men dom sista grejerna e rätt coola. flat3 med mountainboard är helt klart ett hårt trick.

• pjoter

Medlem
    23 maj, 2008 vid 12:47 som svar på: Fredag em

japp.. funderar lite på en snabbvända ut å se om de går.. så segt å bomköra idag bara.

• pjoter

Medlem
    23 maj, 2008 vid 12:45 som svar på: helgen?

@jonaish 468751 wrote:

tror du det blir bättre vågor i klagshamn eller lundåkra?? hihihii

de tror jag nog de blir… inte större men definitivt renare att köra i. 🙂 men ser ju rätt kass ut på denna sidan så vi får väl se. annars dyker jag bort till er på sön å leker lite.

• pjoter

Medlem
    23 maj, 2008 vid 11:04 som svar på: helgen?

hoppas ni får de kul! lär inte va några stora vågor men kanske rena med lite tur.

Blir klagshamn eller lundåkra för mig istället.

• pjoter

Medlem
    23 maj, 2008 vid 05:13 som svar på: helgen?

fan va dom ändrar prognos… sånt brukar inte vara lovande. som det ser ut nu är det ju ok på lör men lär ju knappast hinna bli några vågor på bara ett par timmars blåst. ser ut som det är torsdag som gäller istället.

• pjoter

Medlem
    22 maj, 2008 vid 19:53 som svar på: helgen?

fan ser ju gött ut, synd man ska va hemma å dricka sprit. men blir en soft plattvattens session på lör, å sen blir de nog österut sön, mån å tis. fler som kan sticka efter jobbet på mån å tis, de e ju då de ser ut att smälla riktigt hårt! 🙂

• pjoter

Medlem
    21 maj, 2008 vid 14:00 som svar på: Profile Nobile video Mike "The Knife" Blomvall

hahaha…. 🙂 🙂

• pjoter

Medlem
    19 maj, 2008 vid 17:14 som svar på: Gick inte som han tänkt sig..

@gh0st 466528 wrote:

På tal om kitesurfare o hajar..
    http://www.youtube.com/watch?v=G79ByhftQjA&feature=related

hahaha! får skylla sig själva när man är så korkad att man drar upp en haj på land. hade också blivit förbannad om en haj hade dragit ner mig i vattnet när jag lugnt gått på stranden å druckit pina colada på.

• pjoter

Medlem
    19 maj, 2008 vid 11:11 som svar på: Sam Hansson show!

snyggt!

riktigt tufft med handklappningen!

• pjoter

Medlem
    19 maj, 2008 vid 05:19 som svar på: Ribban känslig för tillfället

gött de gick bra Lina.

härligt att se att sommarsäsongen har kommit igång ordentligt. krock på ribban och flera tappade kites i habo. 🙂

• pjoter

Medlem
    17 maj, 2008 vid 23:37 som svar på: Hur man kan få vilket kite som helst att bli tokstabil

@SkånePaul 466153 wrote:

Kiten är ful!

Varför vill man köra på en ful kite?? När man kan köra på en snygg…

haha, de e fan de viktigaste köpargumentet i skåne. skit i prestanda när man kan välja utseende. 🙂

• pjoter

Medlem
    17 maj, 2008 vid 15:10 som svar på: habo lördag!

jepp. ökade dock framåt eftermiddagen mot iaf 5m/s. hade nog precis gått å köra men då va de inget gott väder så de fick va.

Sida 124 av 336
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA