pjoter
Forumsvar skapade
-
tror det var en samling skrapsår, typ dagens skörd eller något, men sjukt sunkigt fotat å rätt meningslöst. men filmen är som sagt snygg när den väl kommer igång.
-
haha! tufft. ser ju rätt kul ut!
-
shit vilken innovatör…..
så landade jag alltid min gamla fuel när jag var ensam i habo å körde vintertid. har man bara en kite man kan nå ena framlinan på så funkar det enkelt å göra så både me C å bowkite (har iaf kunnat med dom jag kört).
-
fan de e ju hardcore ju… 🙂 de första sög men dom sista grejerna e rätt coola. flat3 med mountainboard är helt klart ett hårt trick.
-
@jonaish 468751 wrote:
tror du det blir bättre vågor i klagshamn eller lundåkra?? hihihii
de tror jag nog de blir… inte större men definitivt renare att köra i. 🙂 men ser ju rätt kass ut på denna sidan så vi får väl se. annars dyker jag bort till er på sön å leker lite.
-
hahaha…. 🙂 🙂
-
@gh0st 466528 wrote:
På tal om kitesurfare o hajar..
http://www.youtube.com/watch?v=G79ByhftQjA&feature=relatedhahaha! får skylla sig själva när man är så korkad att man drar upp en haj på land. hade också blivit förbannad om en haj hade dragit ner mig i vattnet när jag lugnt gått på stranden å druckit pina colada på.
-
snyggt!
riktigt tufft med handklappningen!
-
gött de gick bra Lina.
härligt att se att sommarsäsongen har kommit igång ordentligt. krock på ribban och flera tappade kites i habo. 🙂
-
pjoter
Medlem17 maj, 2008 vid 23:37 som svar på: Hur man kan få vilket kite som helst att bli tokstabil@SkånePaul 466153 wrote:
Kiten är ful!
Varför vill man köra på en ful kite?? När man kan köra på en snygg…
haha, de e fan de viktigaste köpargumentet i skåne. skit i prestanda när man kan välja utseende. 🙂
-
jepp. ökade dock framåt eftermiddagen mot iaf 5m/s. hade nog precis gått å köra men då va de inget gott väder så de fick va.