Forumsvar skapade

Sida 130 av 336
  • pjoter

Medlem
    17 april, 2008 vid 04:53 som svar på: Kickerbygge, Habo

@ä-holm 458920 wrote:

var nere på habo i dag. såg att det är en flytbrygga uppspolad där. rettså rejäl på ca 1,5 x 2 m kan vara en ok bas att bygga på om den ska flyta…

den flytbryggan kan vi tyvärr inte ta, iaf inte utan att höra med kommunen först.

• pjoter

Medlem
    16 april, 2008 vid 17:19 som svar på: habo imorrn em

haha, fan vilken go förnedring. 🙂

men fick iaf testat kiten lite å de funkade ju fint. gott, har man en plattvattenskite igen.

• pjoter

Medlem
    16 april, 2008 vid 13:07 som svar på: habo imorrn em

jag tänkte köra upp nu å testa. vidrigt kallt ute bara men man vill ju testa slidern.

Sticker från malmö inom 10.

• pjoter

Medlem
    16 april, 2008 vid 04:53 som svar på: habo imorrn em

tänkte va där vid typ 4 tiden.
    ser ju ut som man kan ha lite kul innan vinden vrider på för mkt nord.

• pjoter

Medlem
    15 april, 2008 vid 10:07 som svar på: Lättvindsbräda?!

hahahaa! fyfan! tur jag såg de här efter lunchen iaf.

• pjoter

Medlem
    15 april, 2008 vid 10:06 som svar på: Helgen ser fin ut!

brisen börjar trycka i om nån/några veckor, å då jävlar ska jag utnyttja min deltid.. moaahahhahaaa!

• pjoter

Medlem
    15 april, 2008 vid 10:04 som svar på: Varför tappar jag brädan hela tiden?

sen hjälper de ju till att du har såna turk-skor med spiral där framme henke. 🙂

kom på en grej till, fördelen med att knyta framför att skruva är att infästningen blir högre upp vilket gör att dom har svårare att glida av hälen.

• pjoter

Medlem
    15 april, 2008 vid 08:17 som svar på: Varför tappar jag brädan hela tiden?

knyter min, testat att skruva fast den innan men drog av ibland då och det är sjukt störande, har också gjort grymt ont nån gång.

Knyter fast den enkelt med et dubbelt halvslag kring egen part i stroppen. 🙂

• pjoter

Medlem
    14 april, 2008 vid 18:45 som svar på: Angående incidenter och anmälningar mot kitesurfare på Ribban

🙂 .

• pjoter

Medlem
    14 april, 2008 vid 17:33 som svar på: Angående incidenter och anmälningar mot kitesurfare på Ribban

de låter ju bra.
    gott du lägger ner så mkt tid på detta! du vet att du förtjänar ett antal öl å gratispumpningar av kite för ditt arbete va?

• pjoter

Medlem
    14 april, 2008 vid 17:29 som svar på: Varför tappar jag brädan hela tiden?

Cykelslang är guld!
    Kan köra fortare å ladda mer, spec i chop utan att behöva va rädd för att tappa en fot, tycker det är farligare utan hälstroppar, tappat en fot ett antal gånger utan stroppar och bara några gånger med.
    Sen e de ju bara å vika fram slangen då de e dags för boardoffs.

Kör alltid (utom vid boardoff-lekande) med hälstroppar på mina tt brädor. Tycker spec det är otrevligt utan då man kiteloopar, då vill man inte tappa brädan..

• pjoter

Medlem
    14 april, 2008 vid 13:00 som svar på: Helgen ser fin ut!

de hade varit sjukt nice!!
    =)

• pjoter

Medlem
    14 april, 2008 vid 12:24 som svar på: Helgen ser fin ut!

eller lite ostkust kanske

• pjoter

Medlem
    14 april, 2008 vid 10:29 som svar på: Ingen vind på 7 dagar, nu får vi hjälpas åt..

habo. levererade hlet ok ett tag.

• pjoter

Medlem
    14 april, 2008 vid 10:26 som svar på: Lättvindsbräda?!

Jupp, skim är sjukt kul. vill man fixa de billigt bygger man en egen i trä, annars finns det endel att köpa.

Själv kör jag på min spleene zone vågbräda. Byter ut dom långa fenorna mot några 1″ så blir den en fin skim som också är riktigt kul att svänga i småvågor med.

Men är också grymt nöjd med min spleene session då den funkar att köra i löjligt lätt vind och ändå smidig att man kan tricka å leka (kommer bli den som går mest på railet skulle jag tro). Sen kan man faktiskt hoppa i väldigt lätt vind, bara man bygger upp bra med fart först och skickar kiten eller kör en kiteloop så får man en helt ok flygtur.

Sida 130 av 336
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA