Forumsvar skapade

Sida 134 av 336
  • pjoter

Medlem
    25 mars, 2008 vid 16:42 som svar på: Liquid force Havoc -08 recension

bra recension! gött med nåt seriöst å inte bara min är bäst! som det brukar bli på steffo. ni kanske ska börja bli seriösa å skriva (oberoende) recensioner, skulle behövas lite här.

får ta å testa dom snart, hoppas på att jag blir glatt överraskad mot förra gången jag testade martins i lättvind.

• pjoter

Medlem
    20 mars, 2008 vid 15:42 som svar på: Film från Egypten!

såg gött ut!
    fick ni kört mkt?

• pjoter

Medlem
    19 mars, 2008 vid 18:12 som svar på: Snowkita i Hafjell, Norway

bara varit där långt innan kite kom till sverige men de borde väl gå. är ju kalfjäll på toppen å ser enligt liftkorten ut att vara rätt kul terräng däruppe.

130cm snö gör ju inte saken sämre.

Å du glömmer väl inte att åka til kvitfjell när du ändå är där. Sjukt gott att stå på nerför störtloppsbacken. russisprånget kittlar dödsskönt i kistan! 🙂

• pjoter

Medlem
    18 mars, 2008 vid 20:52 som svar på: ribban i em

fint som snus

imponerande att du pallade va ute å fota i kylan, min fotograf tyckte de va så kallt att hon satt i bilen hela tiden. 🙂

ribban kan va rätt soft alltså, får nog bli lite mer stadsåkning iår.

• pjoter

Medlem
    18 mars, 2008 vid 19:31 som svar på: ribban i em

@nordstedt 452644 wrote:

Jepp, jag kom igår. Svor som fan åt snön men det blev ju riktigt najs idag!

Hur var kiten? du måste haft bra ladd, jag va precis lagom riggad med 9an.

• pjoter

Medlem
    18 mars, 2008 vid 18:27 som svar på: ribban i em

de blev riktigt go surf faktiskt! kallt som tusan om händerna men precis lagom tryck å små små fina vågor. sen gör de ju inte saken sämre med blå himmel å strålande sol. 🙂

• pjoter

Medlem
    16 mars, 2008 vid 08:59 som svar på: Kiteförbud i Varberg

Tycker inte det är ett dugg märkligt att folk klagar, kan själv bli jävligt förbannad på kitare som inte visar nån hänsyn. Inte varit med om det i sverige men utomlands har kitare legat å lekt i shorebreak mellan badarna och vid ett flertal gånger tappat ner kiten både i vattnet och på stranden bland solstolarna.

Tycker faktiskt det funkar rätt bra i habo med ett badområde där man inte kör när det är folk i eller på stranden.

Tror man måste sätta gränsen för strandgäster och inte badande, för det kommer vara vissa som vill bada men inte vågar sig ut å dom kommer senare att klaga.

• pjoter

Medlem
    14 mars, 2008 vid 13:39 som svar på: Så kom den…

Tufft!

Grattis till ett grymt köp, det är ju inga pengar för ett stycke kultur!

Den vill man både se å prova i sommar. 🙂

• pjoter

Medlem
    14 mars, 2008 vid 13:30 som svar på: några sena bilder från förra helgen

Dom sista bilderna är ju från Hugos favoritplats. dock inte så stort som man ju ser, men gå riktning å fina vågor bitvis.

Jupp en Caution är precis vad det är, Ludde tjatade som fan när jag tog fram kamerna att han ville köra en kite med flames istället för att se lite ballare ut. Tyvärr blev dom flesta korten helt skit då jag inte fattade kameran å de va rätt taskigt ljus.

• pjoter

Medlem
    12 mars, 2008 vid 22:12 som svar på: no comment

jo den loopen ser ju lugn ut men tror han skrotar ett antal gånger per film man får se. Å det är ju inte bara att han gör sjukt höga kiteloops, han sätter ju även rätt enorma kiteloop handlepasses ibland. å de har ju hänt några gånger han varit påväg att loopa in över land. Men vi får väl se, förhoppningsvis klarar han sig fint å fortsätter leverera feta filmer.

• pjoter

Medlem
    12 mars, 2008 vid 21:28 som svar på: Kiteförbud i Varberg

känns som detta kommer att påverka även vindsurfarna i slutändan, precis som det är på näset. Då det är svårt att definera kite så hänger vindsurfarna med så det är nog bra att dom är med på detta redan från början. tror inte vi hade tappat näset lika lätt om LBWS å klagshamn varit med som organisationer.

Men jävigt trist är det. En bra lösning annars är ju som ni nämnt här med olika områden för badare beroende på om det är folk i vattnet. Men vad jag saknar så är det ett launch-område där kitesurf är tillåtet och badning sker på egen risk. så man har nånstans att launcha även dagar då det är många badanden. Bara att man måste hålla sig en bit ut från stranden. Funkar ju rätt ok i habo och utomlands.

• pjoter

Medlem
    12 mars, 2008 vid 21:22 som svar på: no comment

sjukt!! den killen måste slå sig hårt snart.

• pjoter

Medlem
    12 mars, 2008 vid 19:56 som svar på: några sena bilder från förra helgen

…….

• pjoter

Medlem
    12 mars, 2008 vid 18:58 som svar på: Niklas

tyckte de gick riktigt bra för dig igår! du hoppade ju å grejer! inte illa av en krympling. 😉

trött idag eller?

• pjoter

Medlem
    11 mars, 2008 vid 18:29 som svar på: Brädan färdig – The Fat Boy

haha, spännande.
    den vill jag prova nästa gång tom! =) gott du håller kvar vid dom stropparna, tycker dom är sjukt sköna!

Sida 134 av 336
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA