Forumsvar skapade

Sida 145 av 336
  • @skejtar_henke 436626 wrote:

roligt me hjälmkamera.. Men någe måste rätta en sak.. Någe s-bend i filmen var det dock ej…

nope, precis.. men en trevlig film annars.

• pjoter

Medlem
    3 januari, 2008 vid 17:02 som svar på: Ny Lentenfilm

2008-01-02 222 Rub & Aar.avi

Grym skillnad i hur kitesen beter sig. Har ruben mkt bättre teknik eller är det att slingshoten har mindre backstall-tendenser?

• pjoter

Medlem
    3 januari, 2008 vid 14:27 som svar på: Bra resmål?

kapstaden verkar livsfarligt! vithajar må vara spännande att kolla på men naturfilmerna duger gott för mig där. Att se ut som en säl bland sälätare känns lika smart som att klä ut sig till morot på vegemässan.

Mexico däremot lockar endel. när åker ni och vart? har du bra koll på surf å så i mexico?

• pjoter

Medlem
    31 december, 2007 vid 14:48 som svar på: Gott Nytt kite år på er alla

gott nytt år!!

klart alla under 25 ska förbjudas! liksom alla över 30. undra om det inte vore säkrast att bara jag körde å alla andra va mina kitebitches.

• pjoter

Medlem
    31 december, 2007 vid 11:04 som svar på: Starta kiten själv i 14-17 m/2 hur???

å även i habo behöver man självstarta lite då och då.. när de börjar ligga is längst in brukar man va rätt ensam där.

Egentligen är det nog inte ett dugg farligare att kita ensam om man kan än att skata, cykla eller parkoura ensam. chansen är bra mkt större man slår skallen eller bryter något då. Gäller ju att man har ordentliga marginaler och verkligen vet säkerhetssystem mm, sen att planera lite med mobiltfn lättåtkomligt mm gör ju inte saken sämre. alltså precis som om man är 2 eller 20 pers.

• pjoter

Medlem
    31 december, 2007 vid 09:36 som svar på: Gott Nytt År från Perth! bilder..

gott nytt år!

snygga bilder!!!

• pjoter

Medlem
    30 december, 2007 vid 16:49 som svar på: god jul..

grymt vackert! =)

å ni dansar som vanligt också.

• pjoter

Medlem
    30 december, 2007 vid 14:15 som svar på: skåre open!

va riktigt bra idag! lite trista vågor för de mesta men gott tryck å go bastu etterpå. Lite bilder på norbaggen kommer senare.

• pjoter

Medlem
    30 december, 2007 vid 07:34 som svar på: habo imrogn..

surfa surfa surfa!!

skåre skåre skåre.

• pjoter

Medlem
    29 december, 2007 vid 21:02 som svar på: habo imrogn..

ska se om jag kan smita ifrån hemmet för en snabbis på morgonen. hade ju inte varit fel.

• pjoter

Medlem
    29 december, 2007 vid 18:46 som svar på: habo imrogn..

kaaaanske… hade vart gött…

De va fint idag förresten.. lite byigt men rejält me tryck å små små fina vågor därute å tokplatt därinne. hade inte nån glidare snott min minibräda så hade jag ju kunnat leka lite på platten.

• pjoter

Medlem
    29 december, 2007 vid 12:29 som svar på: Habo i eftermiddag

jag åker ner om en liten stund.. men är inte säker på att jag kommer köra.

• pjoter

Medlem
    28 december, 2007 vid 20:01 som svar på: skåre open!

låter fint.

Hoppas de blir lagom vind så man kan köra där istället för habo. nån mer som ska med ner? kan bli riktigt gött!

• pjoter

Medlem
    28 december, 2007 vid 17:19 som svar på: Cape Verde med swell

ser grymt gott ut! fan då vad sugen man blir på att köra med alla bilder som dyker upp.

• pjoter

Medlem
    28 december, 2007 vid 17:16 som svar på: Bästa sättet att gå upp i vikt?!?!

Jag tycker helt klart du ska göra lumpen jona! jag hoppas ju vi lägger ner försvaret å med dom katastroferna du kommer ställa till med kommer vi vara en längre bit på vägen.

Sida 145 av 336
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA