pjoter
Forumsvar skapade
-
pjoter
Medlem4 januari, 2008 vid 12:13 som svar på: När sker första tävlingen där både kiteare och vindsurfare tävlar mot varandra?@skejtar_henke 436626 wrote:
roligt me hjälmkamera.. Men någe måste rätta en sak.. Någe s-bend i filmen var det dock ej…
nope, precis.. men en trevlig film annars.
-
2008-01-02 222 Rub & Aar.avi
Grym skillnad i hur kitesen beter sig. Har ruben mkt bättre teknik eller är det att slingshoten har mindre backstall-tendenser?
-
kapstaden verkar livsfarligt! vithajar må vara spännande att kolla på men naturfilmerna duger gott för mig där. Att se ut som en säl bland sälätare känns lika smart som att klä ut sig till morot på vegemässan.
Mexico däremot lockar endel. när åker ni och vart? har du bra koll på surf å så i mexico?
-
gott nytt år!!
klart alla under 25 ska förbjudas! liksom alla över 30. undra om det inte vore säkrast att bara jag körde å alla andra va mina kitebitches.
-
å även i habo behöver man självstarta lite då och då.. när de börjar ligga is längst in brukar man va rätt ensam där.
Egentligen är det nog inte ett dugg farligare att kita ensam om man kan än att skata, cykla eller parkoura ensam. chansen är bra mkt större man slår skallen eller bryter något då. Gäller ju att man har ordentliga marginaler och verkligen vet säkerhetssystem mm, sen att planera lite med mobiltfn lättåtkomligt mm gör ju inte saken sämre. alltså precis som om man är 2 eller 20 pers.
-
gott nytt år!
snygga bilder!!!
-
va riktigt bra idag! lite trista vågor för de mesta men gott tryck å go bastu etterpå. Lite bilder på norbaggen kommer senare.
-
surfa surfa surfa!!
skåre skåre skåre.
-
ska se om jag kan smita ifrån hemmet för en snabbis på morgonen. hade ju inte varit fel.
-
kaaaanske… hade vart gött…
De va fint idag förresten.. lite byigt men rejält me tryck å små små fina vågor därute å tokplatt därinne. hade inte nån glidare snott min minibräda så hade jag ju kunnat leka lite på platten.
-
jag åker ner om en liten stund.. men är inte säker på att jag kommer köra.
-
låter fint.
Hoppas de blir lagom vind så man kan köra där istället för habo. nån mer som ska med ner? kan bli riktigt gött!
-
ser grymt gott ut! fan då vad sugen man blir på att köra med alla bilder som dyker upp.
-
Jag tycker helt klart du ska göra lumpen jona! jag hoppas ju vi lägger ner försvaret å med dom katastroferna du kommer ställa till med kommer vi vara en längre bit på vägen.