pjoter
Forumsvar skapade
-
annars kan du ju åka med oss lite tidigare. 9 jan till sjukt supersecret land med fet vind å superfårhållanden.
-
ha de grymt Erik!!!! försök få mycket foto å film om du kan!
-
skulle helt klart betala för att få bra!! prognoser. och gärna observationer från ordentliga kuststationer där vinden är fri.
Man gör en jäkla massa bomkörningar per år pga av felaktiga prognoser. alldeles för vanligt att prognosen visar upp mot 10m/s och det stannar på under 5m/s. Hade varit bra med ordentliga prognoser att gå på, spec om man vill åka en bit för att köra exempelvis vågor.
-
vackert!! å jag som tyckte bandana var kungen av gubbarailey men de här är fan grymt!
Varför finns det ingen tävlingsdel som går ut på att sätta tricken så lågt å sketchy som möjligt? vad är väl en stor mobe mot en köttbulle 720 1m över vattnet med kiten kl 12.
-
vackert!!!
men varför surfas det inte? ser ju ut att blåsa på bilderna.
-
men sam ska ju också hoppa sjukt högt. dock inte sett han live.
-
Å jag har en spleene rip 22 -06 att sälja. 122*37 cm. snabb bräda som planar tidigt trots sin storlek.
körd endel och har några smårepor men inget som stör. 2500:- är nog lagom pengar. kan testas i skåne.
-
sugen på att köra men vet inte om nacken pallar, kanske kikar dit en stund å kollar läget annars.
-
jag vill se ett 20m hopp. tror aldrig jag sett det faktiskt. tycker mer det ser ut som bortåt 10m när folk hoppar jätehögt. tror dom flesta hopp som görs sällan är högre än 5m (även med mindre kites än 18m2 🙂 )
Skulle gissa att jag själv lyckats hoppa runt 10m eller nåt, å då har man lyckats tajma helt rätt och fått en extraknuff av termik.eller så är det jag som har taskigt ögonmått.
-
fin uppfinning förresten. nästan lika praktiskt som att låta linorna sitta kvar på kiten.
-
@jonaish 432925 wrote:
kan man inte såga ut skårorna?!?!
visst, om du vill förstöra hela grejen så.. såga ut.. tjena….
-
åhå, tackar! var påväg att ringa dig om det. blev riktigt orolig ett tag där att jag hade slarvat bort mina sexigaste leopardstring! 🙂
å de va riktigt skönt i bastun, två män i en bastu är nog de härligaste som finns!
nästa gång kanske vi ska bjuda in krillan, han är en jäkel på … och … å de hade ju inte varit fel i bastun. -
kan man beställa hem en sån våg? hade varit helgött mellan lomma å bjärred.