Forumsvar skapade

Sida 153 av 336
  • pjoter

Medlem
    17 oktober, 2007 vid 19:36 som svar på: Rapport från Flysurfers importermöte 2007

fint som snus! Ska bli kul att testa den sen! verkar kunna bli riktigt go!!

De va en rejäl artikel du fick ihop, inte konstigt de tog lite tid. 🙂

• pjoter

Medlem
    12 oktober, 2007 vid 13:05 som svar på: det senaste av det fetaste

underbart att dom döper sporten till paraskiflex.

• pjoter

Medlem
    9 oktober, 2007 vid 15:52 som svar på: LandKite!!

mountainboard är överskattat. när det är kraft nog för att få till lite hopp så funkar de lika bra att köra med en sessionbräda på vattnet å där kan man satsa 10ggr hårdare. men de e jävligt gött att slippa mecka på sig våtdräkt å sånt.

Bäst funkar ju en foil eftersom dom flyger i mindre vind och är ofantligt lätta att starta och landa själva. men de funkar helt klart med en bow eller c-kite också. men tycker du borde lägga pengarna på en lättvindsbräda istället för mountainboard… om du nu inte tänkte köra downhill med den också.

• pjoter

Medlem
    8 oktober, 2007 vid 14:45 som svar på: Hawaiifest

de tycker jag verkligen vi ska!!

å eftersom habo locals nästan bara består av brätz så finns de ju rejält med kulor att hyra in fina hula-töser för.

• pjoter

Medlem
    4 oktober, 2007 vid 17:44 som svar på: Adjöö..

fegt att åka iväg när den riktiga surfsäsongen i sverige börjar. å till ett sånt löjligt lättkört ställe också. nej, januari, vågor och minusgrader är det som skapar riktiga män.

• pjoter

Medlem
    17 september, 2007 vid 10:36 som svar på: tävlingen

Grattis Erik! vann du nåt fint? en natt med valfri medtävlare kanske?

• pjoter

Medlem
    13 september, 2007 vid 05:02 som svar på: Fets 8/9 Malmööööö

Måste väl ge mig in i det här….

tetras tro mig, jag hade definitivt inte varit på den festen om det varit en bratz-fest.
    Du borde hänga lite mer på stranden å träffa folket. du kanske upptäcker att dom flesta faktiskt är hyvens killar.

• pjoter

Medlem
    12 september, 2007 vid 19:16 som svar på: Knäckt bräda

spleene rip 22 122*37 kan jag erbjuda

den knäcker du knappast.

• pjoter

Medlem
    10 september, 2007 vid 17:37 som svar på: Ny bräda. Vilken storlek?

längden har också att göra med hur lätt man kommer ur balans eller sätter brädan i chopp mm.
    En brutal överdrift
    e du 2m å har en bräda på 1m så räcker det du lutar dig lite framåt så trillar du framåt, med bred stance sätter du brädan å med smal stance ramlar du över brädan.
    E du däremot 1m å har en bräda på 2m så kommer brädan flyta fram fint hur du än lutar dig åt olika håll, oberoende av stance.

Alltså blir en kort bräda livligare medan en lång är stabilare å tuffar helst på rakt fram. Precis samma sak med bilar, motorcyklar å allt möjligt.

Dock finns det sjukt många andra saker som spelar roll på detta också.

• pjoter

Medlem
    10 september, 2007 vid 13:58 som svar på: brädan är av…

Köp min spleene rip 22. Den tror jag inte du knäcker.

• pjoter

Medlem
    9 september, 2007 vid 09:49 som svar på: Blomvalls pappa?

🙁 🙁

Fruktansvärt tråkigt!!! beklagar det inträffade.

Kom ihåg att ta hand om varann därute, vind eller kitesurfare, ligger nån i vattnet länge åk fram å kolla så allt är ok! Vill inte ha några mer såna här nyheter! 🙁

• pjoter

Medlem
    9 september, 2007 vid 09:27 som svar på: Fets 8/9 Malmööööö

jupp, tack för den trevliga men något bisarra kvällen!

Överlevde dom som var kvar i lägenheten?

Hälsa till din trevliga granne å tacka för kisset i poolen! glöm inte att dom sa att de va ok att vi bajsade på motorcykeln, för så gör man visst i svedala.

• pjoter

Medlem
    9 september, 2007 vid 09:10 som svar på: Blomvalls pappa?

Återfunnen nu iaf.
    http://sydsvenskan.se/sverige/article264989.ece

hoppas verkligen allt är ok med honom!

• pjoter

Medlem
    5 september, 2007 vid 05:05 som svar på: Hur hittar man det j…. hålet

imponerad att folk lyckas svara seriöst i den här tråden alltså!

• pjoter

Medlem
    31 augusti, 2007 vid 14:22 som svar på: photosession habolocals!

stiligt.
    fan nu blev man ju surfsugen.

men helt seriöst så e de stället fan läskigt alltså. bara vart där en gång å de va 3 pers som åkte, två knäckte sina brädor på stenar. Nog för att ni slipper folk men stället e fan lurigt.

Sida 153 av 336
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA