Forumsvar skapade

Sida 156 av 336
  • pjoter

Medlem
    1 augusti, 2007 vid 09:10 som svar på: Kombination av brädor

tror inte så mkt på naishen i lättvind i sverige. mkt rocker å bullig outline.

tycker mer du ska skaffa en spleene session eller kanske nobil ext (inte testat men verkar va uppbyggd ungefär som spleenen). kör en spleene session (141*42) och en spleene rip (122*37) inga problem med överlappningen där. bara tt åka in till stranden å byta bräda när de e dags. sjukt smidigt!

• pjoter

Medlem
    1 augusti, 2007 vid 09:06 som svar på: Videoklipp "kite launch", Osäkert???

precis. e ju bara att stå i vattnet å testa. tror dock den suger sig fast i vattnet rätt bra. snart kanske alla startar som mig.

• pjoter

Medlem
    1 augusti, 2007 vid 09:04 som svar på: Liquid Force Element i lättvind?

eddie, du vet väl att lbws mätaren visar för lite nu efter dom byggt upp sina skrytbyggen precis bakom stugan. nog att jag e fet på lättvind men enligt den mätaren har jag ett flertal gånger varit ute å haft skoj i 3m/s. har också varit sjukt överriggad i 9-10m/s.

å sen får väl jag rekommendera spleene session som också är en sjukt kul bräda trots att den ser ut som en garderobsdörr.

• pjoter

Medlem
    1 augusti, 2007 vid 08:56 som svar på: Happy Buffday Johan

grattis killen!!

du fick firat med lite hardcoresurf iaf! inte illa. 🙂

• pjoter

Medlem
    1 augusti, 2007 vid 08:54 som svar på: Videoklipp "kite launch", Osäkert???

ääh så osäkert e de ju inte, de värsta som händer e ju att man får en liten åktur. inte värre änn att åka på fötterna i sanden för skoj skull. du åker ju mot kiten medans den åker rakt mot fönsterkanten så du glider ju bara typ 10m.
    orkade inte läsa texten men tror inte det är många kites man kan göra så på. e ju så man vill starta en kite på snö och jag vet inte om jag sett nån göra det utan 5e lina i bakkant.

• pjoter

Medlem
    30 juli, 2007 vid 06:52 som svar på: Habo under förmiddagen

drar till höllviken om en stund, ser ut att bli bättre.

• pjoter

Medlem
    29 juli, 2007 vid 22:25 som svar på: Sydkust el PV tomorrow?

samma här.

• pjoter

Medlem
    27 juli, 2007 vid 21:16 som svar på: slider i habo.

fan va seriöst de här blev helt plötsligt… räcker väl med spånskivor å gaffatejp, lär väl inte va nån som törs åka på den ändå. är ju mer att de ser ball ut på spoten.

men ska vi va så jävla seriösa? ok att de behövs i cableparken men den här kommer ju knappast användas varje dag.

dags för rom!

• pjoter

Medlem
    24 juli, 2007 vid 11:10 som svar på: slider i habo.

kanske lite högre.. men frågan e om den ska va så mkt mer än 5dm iaf. skulle va gött om man vågade snurra lite på den å så.

tänkte om man gör den flytande. borde räcka den sitter i ett bildäck eller så när man kör. så kan man dra in den när den inte används också. slippa tjat från folk om att den är i vägen.
    borde gå att göra så den går att höja lite efter hand om folk tycker den är för låg å mesig.

• pjoter

Medlem
    24 juli, 2007 vid 10:53 som svar på: slider i habo.

strålande.

åker till uddevalla några dagar sen e jag redo att bygga. får väl börja fundera ut hur stor den ska bli och va mkt material som kan behövas.
    hade ju vart gött med bortåt 10m lång å kanske 3-4dm över vattnet.

• pjoter

Medlem
    24 juli, 2007 vid 09:49 som svar på: Habo Ljung Swimming Area

dom dagarna du vill va ute patrik. 🙂 dom flesta sommardagar som ligger på typ 6m/s e de massor av både surfare å badare.

• pjoter

Medlem
    24 juli, 2007 vid 09:47 som svar på: slider i habo.

kan vi bygga hemma hos dig johan? du bor ju rätt bra till. 🙂

inte ofta man tycker de kan va gött med vindstilla dagar.

• pjoter

Medlem
    24 juli, 2007 vid 09:46 som svar på: Långskott Malmö-Gbg

de va märkligt!
    har ju åkt till uddevalla alla möjliga tider.

jag hade tänkt va i gbg innan 6 så de e lite för tidigt då.

• pjoter

Medlem
    24 juli, 2007 vid 08:43 som svar på: slider i habo.

annars e de väl bara å gå ihop å köpa litte grejer. blir inte mkt pengar om man e några st.

• pjoter

Medlem
    24 juli, 2007 vid 08:00 som svar på: Långskott Malmö-Gbg

haha, av en händelse ska jag åka den sträckan i em. tänkte åka häriftån vid typ 2 tiden, troligtvis blir de lite senare.

Sida 156 av 336
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA