pjoter
Forumsvar skapade
-
@christian12345 397769 wrote:
2 nybörjarna vågar inte kasta ut en förmögenhet (även om det är en förmögenhet till underpris) på något som kommer från en svettig surfare med taskig frilla i en 240 med påmålade blommor. Dessutom är han kanske dessutom skåning dessutom. Fy bubblan.
Christian
hahaha, på nåt sätt så känner jag mig träffad. hade gärna fortsatt och sagt nåt busigt å elakt tillbaks men har tyvärr ingen som helst aning om vem du är.
sjukt kul tråd iaf! Tack patrik för att du tar tillbaks steffo till forna dagars glans!
-
Surt henke!! men samtidigt lite klantigt, i den här stan får man inbrott för att de ligger lite mynt synligt i bilen.
Tror inte de va uteliggare, skulle dom ta något så hade dom ju lätt tagit väskan de står Haish på.
-
gött!
tänkte väl att nån borde sakna den. 🙂får nog testa den nåndag som hittelön. 🙂
-
hugo, tyvärr var det inte din bräda. Men du vet att jag håller ögonen efter den. Kommer allt ihåg hur lycklig du blev då du köpte den och första gången klarade att hålla höjd i vindar under 10m/s.
Ska se om jag inte kan fixa fram ett bra pris på en ny living large bräda till dig min lilla bumbibjörn.
-
fel.. å nu e den nog min minsann. gött mos! 🙂
-
e de gött väder kanske man borde ge sig söderut imorrn.
-
haha, fan vilken grym sekvens det blev av de tricket. ett tag såg de nästan ut som den inte skulle sitta.
-
spleene bygger grejer som både e goa å köra och montera. tyskar kan.
-
grattis!
Vem hade kunnat tro att bumbibjörnar fyllde år. -
mmmm, sånt man tänker på när man känner sig ensam på jobbet.
-
hade varit riktigt fint! hade gärna åkt upp om jag kunnat.
hoppas de blir grymt iaf! -
ja tack för en riktigt go helg! blev riktigt fint trots svikande vind, inte många som lyckas fixa de.