Forumsvar skapade

Sida 163 av 336
  • pjoter

Medlem
    19 maj, 2007 vid 07:53 som svar på: Lundåkra

jag trotsar regnet å drar till habo nu. e de för mkt syd fortsätter jag till lundåkra. hoppas de lättar snart.

• pjoter

Medlem
    18 maj, 2007 vid 12:58 som svar på: Boende Malmö!!

bull.

mkb har inget ledigt, de e fedekö till dom. ser bra ut på hemsidan men man får stå i kö ett bra tag innan man kommer så långt fram så man kan få en lägenhet.

Ring runt till dom olika småbolagen varje morgon å kolla om dom fått in något. tar massa tid å energi men klart det bästa sättet att hitta lägenhet här i stan.

• pjoter

Medlem
    14 maj, 2007 vid 13:16 som svar på: fetaste fyndet

haha, så kul va den faktiskt inte…. men funkade de gjorde den ju helt klart.

får nog bygga en större sak som man kan kliva omkring på lite mer.

• pjoter

Medlem
    14 maj, 2007 vid 13:13 som svar på: SKRUV Malmö, typ M5

e de m5 så hittar du den överallt. typ clasohlson eller vilken bygghandel som helst.

• pjoter

Medlem
    13 maj, 2007 vid 20:30 som svar på: Habo I ssv?

beror på. ofta e de kanon, men lågt vatten.

• pjoter

Medlem
    13 maj, 2007 vid 19:26 som svar på: Bladder till Vegas 07 nu!

fan va surt!

du kan ju höra med anna om hon har.
    hoppas du hittar nåt!

• pjoter

Medlem
    13 maj, 2007 vid 09:51 som svar på: ngn på väg ut- typ lundåkra?

gör vi..

• pjoter

Medlem
    13 maj, 2007 vid 09:50 som svar på: För dig som vill avancera din kiting.

tror de hade varit asgött att ha nån som säger va man gör för fel.

ett ännu bättre steg tror jag hade varit att filma så man kan se sig själv å sen diskutera utifrån det vad man gör för fel.

• pjoter

Medlem
    13 maj, 2007 vid 09:43 som svar på: fetaste fyndet

Tyvärr krillan, köp inte möget på jysk. skulle tro det är samma drake dom sålt på biltema, jula å netto innan eller fortfarande. Sätter du två linor i en plastpåse får du mer känsla av kiting än med en såndär. Vart ute med min sån när det varit utegångsförbud för storm å den genererade ändå inte kraft nog att åka inlines efter. Den ger ingen känsla av styrning heller för den lever mer sitt eget liv än följer dina rörelser. Ska du ha nåt så köp en riktig trainer, dom uppför sig iaf rätt och ger tillåmed kraft att ha lite kul med när det blåser mkt.

• pjoter

Medlem
    13 maj, 2007 vid 09:34 som svar på: ngn på väg ut- typ lundåkra?

jag kör i habo om de funkar. ska ändå till lomma.

• pjoter

Medlem
    12 maj, 2007 vid 15:21 som svar på: fetaste fyndet

va lite vind när jag kom men den dog när jag fick på mig våtdräkten. testade skimmen lite men de funka inte alls då de va för djupt vatten i habo. bara gyttja/alger/sjögräs längst in. funkade att köra i men va rejält äckligt. 🙂

• pjoter

Medlem
    12 maj, 2007 vid 12:16 som svar på: Våtdräkt?

Gillar min prolimit. har inte fryst om kroppen en enda gång sen jag skaffade den. verkar tåla mkt också.

Kolla beg grejer om du vill spara pengar, eller utförsäljning av fjolårsgrejer. Dom som säljs som nya för 1000:- e nog rätt kass.

• pjoter

Medlem
    12 maj, 2007 vid 12:13 som svar på: fetaste fyndet

drar iväg å testar den lite nu. kom till habo å lek vettja.

• pjoter

Medlem
    12 maj, 2007 vid 12:00 som svar på: Lättvindsbräda till kurs

fick aldrig provat den då den var här tyvärr men spontant tror jag den har lite för mkt rocker för att vara riktigt bra som lättvind. Säkert fin som lättvind i vågor men i sverige är det ju alltid platt när det inte blåser och då vill man inte ha mkt rocker som bromsar.

Men har som sagt inte provkört den så detta är bara vad jag tänkte när jag såg den.

• pjoter

Medlem
    12 maj, 2007 vid 08:27 som svar på: fetaste fyndet

tack för tipset. tror den blir lite klen att kita med men man får nåt att göra dom vindstilla dagarna. vad sägs om en skimsession i habo imorrn?

Sida 163 av 336
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA