pjoter
Forumsvar skapade
-
jupp. ribban funkar på v-nv-n. Inte ås bra spot dock då det e choppigt, stenar i vattnet å ofta en massa folk på stranden. men de e lika bra som dom bästa platserna på massa andra ställen i sverige.
Håll koll här så lär du kunna åka med nån av oss till bättre ställen annars.
-
visst är den fin.
tog 3 bilder på dom när dom stod där. såg lite sura ut när dom fick syn på kameran. 🙂
fick även ett kort på när dom gjorde inbrott i en bil. mycket får man göra om man har uniform.
-
-
blev en soft strandpromenad istället. var nog precis på gränsen att kunna köra, orkade inte byta om för en sån dag till.
Tror lbws mätaren är körd nu. Husen bakom stoppar upp vinden helt så den lär inte visa så bra längre.
-
drar dit om en liten stund.
ringer där.
-
drar till habo om en stund och hoppas på de bästa. det håller på att öka så sakta iaf så de borde kunna va körbart.
-
grattis Henke!
känner du att du har för dåligt med tid att ta ut bilen på en tur så får du gärna låna ut den till mig ett tag. 🙂
-
fan de ser ju rätt sunkigt ut idag.
nu ber vi en bön till vindgudarna så de kan bli lite åkning!
-
drar inte dom hälstropparna lite väl mkt neråt?
när man sätter cykelslang där nere så åker dom ofta av hälen. Foten sitter mkt bättre om man knyter fast dom i stroppen så dom drar mer rakt fram mot stroppen istället för snett neråt.
annars ser dom rätt goa ut… -
men leash vill man ha! trots chickenbone(r) kan loopen lossa å då e de rätt gött om den sitter fast nånstans så andra slipper få en kite intrasslad i sina linor.
-
mm de va fan fett!! 4-5m/s å sol. sämsta surfdagen på länge.
men de va fint i danmark..
gött folk å fina pils.
grisarna verkar druckit lite väl mkt också.
-
imorrn tar jag med mina fina abs-plastfenor. nästan lika bra som g10 fast mkt sämre. E det ingen som har fenor som faktiskt funkar kan du få dom. bara du lovar att rippa hårt i habo.
-
jag åker dit på förmiddan imorrn. på em är de köbenhavn som gäller.
-
tycker de verkar rätt kass att inte ha nån leash alls. jag vill då inte få nån drake över mig för att nån nisse kör utan leash.
-
@SBjörne 369070 wrote:
Mycket renare än den nya bomen till Switchblade 2:an kan det väl knappast bli….
vart kopplar man leashen? bara suicide som gäller?