Forumsvar skapade

Sida 173 av 336
  • pjoter

Medlem
    7 mars, 2007 vid 14:05 som svar på: skåne måndag

gott gott gott!!
    kanske dags å putsa liv i gpsen å se om de går att få upp lite fart i habo.

• pjoter

Medlem
    6 mars, 2007 vid 19:17 som svar på: spot i skåne

klagshamn funkar fint till de. har jämnare vind än lundåkra och brisar nåt grymt.

• pjoter

Medlem
    6 mars, 2007 vid 19:08 som svar på: skåne måndag

fick kört lite idag. vinden var faktiskt inte så byig som jag trodde den skulle va. skumt på land men på vattnet va de helt ok. Började bli byigt på slutet när de la sig men innan va de gutt.

vattnet va perfekt idag iaf, platt å lagom djupt. å smakade inte tjära. 🙂

• pjoter

Medlem
    6 mars, 2007 vid 13:41 som svar på: skåne måndag

satsar på habo vid 4 tiden idag. går de så går de.

• pjoter

Medlem
    5 mars, 2007 vid 18:13 som svar på: skåne måndag

riktigt grisigt faktiskt.

livet är hårt ibland. jag som va sås sugen på att testa hur brädan beter sig i lite vågor.

• pjoter

Medlem
    5 mars, 2007 vid 14:53 som svar på: Koppla loss linor på tub men inte foil?

@Milkman 368158 wrote:

Samtidigt så tar det ju max 30 sekunder att gå ut ett par linor så det känns ju inte jättejobbigt att knyta på dom.

är 30s din maxtid på att fixa linorna på en LEI så e du lätt den snabbaste jag hört om. Lucky Luke har ingen suck mot dig.

• pjoter

Medlem
    5 mars, 2007 vid 14:13 som svar på: skåne måndag

för sunkigt väder för mig idag. hoppas på morgondagen.

• pjoter

Medlem
    4 mars, 2007 vid 20:21 som svar på: skåne måndag

parkvägen hade varit gott men vid den tiden jobbar man.

får hoppas vinden räcker för lite körning vid 4 tiden. kan ju hoppas de går i habo istället så man slipper köra så långt.

• pjoter

Medlem
    4 mars, 2007 vid 18:24 som svar på: Film: Lite skön Freeride i snön med PsychoIII

testat med mediaplayer, winamp, vlc och mediaplayer classic. får bara fram musik.

• pjoter

Medlem
    4 mars, 2007 vid 14:14 som svar på: Film: Lite skön Freeride i snön med PsychoIII

den vill inte funka för mig. får bara musiken. 🙁

• pjoter

Medlem
    3 mars, 2007 vid 20:47 som svar på: Bow eller stängd foil?

har ingen kite till salu längre, såldes i höstas.

Tony, det är inte stor skillnad på att köra min P3 mot någon annan, så stor skillnad är det inte mellan kites, handlar mer om att man kör bäst på det man är van vid. Dom flesta som testar runt kör inte kitarna i mer än 10 min, på den tiden hinner man inte alls vänja sig vid och utnyttja kiten. Ska man ge en nåtsånär ärlig bedömning ska man iaf köra några timmar på en kite.

Jag skulle garanterat köra lika bra/dåligt på vilken kite jag än skaffar av nyare årsmodell, så bra är dom idag.

Jag personligen är skitnöjd med Flysurfer av flera orsaker. Enkel å snabb riggning, bra relaunch på alla underlag, gott vindregister, skön känsla, smarta detaljlösningar å sen e Kaj (cortex) en jäkla trevlig å bra person att ha å göra med.

• pjoter

Medlem
    2 mars, 2007 vid 23:59 som svar på: NostalgiI

ääh, va e de här?
    jag trodde jag skulle få se lite tvålinors rocknroll från habo.

• pjoter

Medlem
    2 mars, 2007 vid 15:29 som svar på: Ett helt nytt liv…

@kasimir 367701 wrote:

Men för dig finns det ju ingen anledning att ha baggy-overall du åker ju inte skidor eller bräda, du leker ju bara med radiostyrdabilar.

Fick du den att backflippa?

haha, de värsta e att de stämmer, fått en dag på skidor iår å de verkar inte bli fler. Desto fler har de blivit med radiostyrda bilen. den e grym å leka med. perfekt komplement på vindstilla dagar på stranden.

i stapelbäddsparken blir de feta flippar. 🙂

• pjoter

Medlem
    2 mars, 2007 vid 06:16 som svar på: Habo imorogn

med mycket tur kan det bli lite surf idag.

• pjoter

Medlem
    2 mars, 2007 vid 06:15 som svar på: Ett helt nytt liv…

baggy e fan helt kass när man kitar. lägger sig i feta veck under selen.
    iofs rätt kass när man kör skidor också, har du massa näsdukar å skit hängandes också?

Sida 173 av 336
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA