pjoter
Forumsvar skapade
-
glöm inte warriorn henke.
Kör en warrior waist seat å den funkar riktigt bra året runt. Min rygg tycker inte om ren midjesele men annars hade jag kört med det. grenremmarna kan skära in så det känns i ljumskarna efter ett par dar på skidor (eller i vatten med tunn dräkt). Fördelarna är annars att ryggen mår mkt bättre och att man framhäver sina ädla delar samtidigt som man lyfter och formar rumpan. 🙂
-
Lyxlirare!
Det får mig att minnas när jag var ung å ledig å kunde surfa alla dagar i veckan.. ojoj, det var tider det!
-
haha, vilken koll!
Va det i de avsnittet hon provade cross? 🙂 -
sourra wrote:Gammal är äldst. När jag såg det där klippet kom jag att tänka på en av de gamla TB-filmerna (TB5?) där Johan Olofsson har rökt en puka för mycket och åker med överljudsfart nedför ett smalt stenigt pass med sanslös sluttning. Någon som vet vad jag menar? Och ännu viktigare – är det någon som vet var på nätet jag kan se vansinnet igen?
De åket var grymt! de va väl där dom räknade ut snittfarten och den var hög!!!
Har det nog på nån videofilm nånstans. Undra om det inte var med på nåt tv-prog. Måste ju finnas att hitta. -
hårt!!!
i kvitfjell (där OS störtloppet gick) har dom en brant på ca 100m som är precis över 60 grader. Det svindlar rätt bra när man kommer över den kanten, å den är ju inte ens lång.
-
Ser ut som du lever livet. 🙂 men kör dom nån schlager eller får du lyssna på det i mp3n på vägen hem?
Sen undrar jag lite hur långt det gick innan du upptäckte att dom var lady boys.? eller kanske mer intressant hur långt det gick efter du fick reda på det?
-
underbart!
det är den som får en att längta efter jul! -
hahah, blev du sugen på att framhäva dina ädlare delar?
-
tufft.
har inte skara sommarland kvar sin vattenskidbana? va samma sorts bygge.
-
sidpiraya wrote:Lägg ner lätt vind är för fjoils och nybörjare orkar packaupp sakerna liksom.
Du är bara avundsjuk. 😉 Hade du inte pumpat så mkt hemma hade du också haft tid för lättvind. Men grattis till lillknodden, om 5 år sitter handlepass med trainerkite.
Jag använde billig 12mm ply till brädan. funkar fint som snus. hade kunnat köra 10mm också.
-
Va dyra ni e!
Alltså jag slängde ihop min lättvindsbräda på 1 dag (+ torktid för lack) på tjejens balkong. Lite mer jobb om man ska ha rocker men inte mkt precis.
Sno formen från nån annan bräda å såga ut, doppa brädan i varmt vatten och låt den ligga en liten stund (om ni inte kan ånga den istället). Sen lägger ni den på golvet, stoppar några cm höga grejer under tipparna och lassa på massa tyngd på mitten så den ligger mot golvet. Vill ni ha mer rocker i tipparna än på mitten lägger ni bara tyngder så större yta ligger mot golvet.Låt detta ligga några dagar, ta bort tyngderna, lacka massa lager och sen vaxa in eller sätt på lite griptape. Svårare är det inte att spara 1000 pengar.
-
sourra wrote:Har EH och Basshunter samma person bakom sina logos?
hahaha.. basshunter e väl skånepåg, Kanske är mer än loggan dom delar. Kanske är Bjumburger som ligger bakom basshunter också. sen har han en scenkille precis som millivanilli.
-
Bättre med en bom till varje kite. så slipper man ta loss den varje gång.
-
borde väl bli 1 min eller nåt. Sen kan ni släppa den ocensurerade 40 min versionen till jul.