pjoter
Forumsvar skapade
-
lät ännu fulare….. som en skojig keps med lång skärm ungefär.
Beasten va ju snygg, fortsätt på de istället!!
-
pjoter
Medlem24 november, 2006 vid 16:46 som svar på: om det int blir regn imorgon så vill jag surfa.Henke eller nån annan. nån som är sugen på en endagars roadtrip imorgon?
måste va hemma på söndag (kyrkan ni vet). 🙂
skriv eller ring 0708-227750 så styr vi upp nåt. -
pjoter
Medlem24 november, 2006 vid 14:50 som svar på: om det int blir regn imorgon så vill jag surfa.är också sugen på nåt.
får se hur hårt de blir ikväll å om man måste mecka med surflimmon.. -
kentbengt wrote:finns det ingen radiostyrd kitare? hur det nu skulle funka…
funderat på att bygga en sån.. lite meckigt då den nästan får ha köl för att hålla sig rätt i vattnet. men de skulle helt klart gå. ny modell av lättvindskiting.
-
knappast. Bara killar som kan bli bra nog åt Johan.
-
å vipps har EH fått tillbaks samma nöt till designer dom hade 2004.
-
haha, måste sett rätt bisarrt ut! gott de gick bra iaf å du inte var nära land.
-
haha, de kan man göra.. fast 10 min cykel till ett jobb man trivs på är rätt gött också.
-
kasimir wrote:pjoter wrote:Jag tror outlinen spelar en enorm roll också. Min SOS har ungefär samma rocker och flex som vissa wakestylebrädor men är betydligt bulligare och den får jag knappt ut nån pop ur. Fast den spöar ju dom andra brädorna i vågor som tur e. 🙂
Har man mycket nytta av i Habo som sagt
precis. därför ska det bli ett brädbyte snart. Inte ofta man kör vågor så att bara ha en bräda gjord för vågor e rätt meningslöst.
-
Jag tror outlinen spelar en enorm roll också. Min SOS har ungefär samma rocker och flex som vissa wakestylebrädor men är betydligt bulligare och den får jag knappt ut nån pop ur. Fast den spöar ju dom andra brädorna i vågor som tur e. 🙂
-
de e helmysigt men tyvärr förlorar alltid foilen.
-
fasen man blir lite sugen på att designa sin egna bräda! vet ju ungefär hur jag vill ha den, hade man bara haft grejer så hade man meckat ihop nåt.
-
jag trodde det va tystlåtna killar i boa som fått kite att framstå fjolligt.
-
Borde inte vara så svårt att bygga. Finns ju rails och hopp till kite uppställda lite överallt i världen.
Tycker ni borde sätta igång med lite rails och hopp i sverige. Skulle göra det kul att kolla på plattvattensvindsurf. Som det är nu så är de tyvärr inget man som publik jublar över.