pjoter
Forumsvar skapade
-
varför kan det aldrig blåsa dom dagarna man kan köra. Fortsätter de såhär så kommer man snart behöva göra walks of shame igen för man har glömt bort hur man håller höjd.
-
tänkte göra desamma men de ser ju inte speciellt lovande ut nu. 🙁 blåser ingenting nånstans å minska ska de.
skitsäsong skitsäsong skitsäsong!!!!!!!!!
-
haha, den skäggigaste överklasskärringen svenska surfscenen skådat.
e de inte dags å kasta den då när du hittat en riktig bil? borde väl kunna få några tusen för den som du kan lägga på soppa. Hellre kung på vägarna än överklassdam menar jag. 😉
-
Henkish wrote:bif lite bilder på saker och ting på onsdag drar jag upp till nossebro finns en skrot med prylar till föregångaren till xc 90.
/H
Föregångare till xc90?? nu pratar du allt i nattmössan. det du har där är en av dom fetaste bilar man kan äga! xc90 är en ful plastlåda som överklasskärringarna kör sina vidriga barn till dagiset i.
Du borde skämmas och genast ge bilen till nån som inte talar så hemskt!
-
Jag är sugen.
tänkte åka ner till hamnen om en stund. -
Jag bidrar gärna med nån hundring till don pedro, skicka kontonr.
Tycker det är lite läskigt att alla tjatar om att straffa den jävla killen, det känns mer som han behöver hjälp. Tycker det han gjort är illa men att straffa ut någon är sällan rätt sätt att lösa ett problem. Vad tror ni det hjälper om killen får skulder hos kronofogden på 150 000:- istället för 146 900 😕
Poängen att sånt här beteende inte uppskattas har nog redan gått hem hos både honom och hans bror tror jag.
Det som är viktigt nu är väl att visa att offret inte ska behöva lida i onödan och det gör vi väl lättast genom att tillsammans täcka hans förluster. -
Patrik, du vet väl om att de e bräda som är ute.
-
e ju sketjobbigt å pumpa struttar. ska man pumpa så ska de va onepump. de e bara Ron Jeremy som orkar pumpa flera på samma gång. vi andra dödliga blir trötta nog av att pumpa ett hål.
-
precis, fast den backar man ju upp på precis samma sätt som jag beskrev iofs.
eller trycker man bara på en knapp på ozone?
-
Hur går man mot kiten med en snoboard på fossingarna? e de lössnö eller lite uppförslut måste man ta av brädan å mecka då ju.
känns mkt lättare att fästa 5e lina i bakkant och backa upp den. när den kommit en bit upp så svänger man runt kiten å vipps e man påväg. Kör man kiten ut mot sidan av fönstret och står på brädan å bara följer draget så e de inte ett dugg jobbigt. -
de va riktigt fett i skanörs hamn idag. Säkert 30cm vågor som bröt jäkligt fint, en härligt mulen himmel och med lite teknik kunde man nästan ta höjd.
Så ni som inte va där missade en av årets fetaste dagar.
Vad händer som after-surf ikväll? nån som e sugen på att hänga med å ta en pils?
-
fan vilket surt väder de e. 🙁
ser ju bättre ut imorgon men ma kanske borde ge sig ut i regnet å förnedra sig först så man kan ta en pils sen ikväll med gott samvete. -
skotten wrote:awww hell, this dude is ma Hero…
då delar vi hjälte.
-
så illa va de ju inte. han har kiten väldigt högt hela tiden men annars så.
Efter allt gnällande de sista e de nog dags du lägger ut några filmer på dig själv där du visar hur de ska se ut. Du e ju ex-dansk mästare så nåt borde du ju ha från tiden då du va ung å grym. 🙂