pjoter
Forumsvar skapade
-
haha, å jag tyckte mina neongröna snören på kiten va tyskt. 😉
Snygga tröjor men vissa av färgerna borde nog ha uteblivit. 🙂
-
Man kan bygga en egen bräda som funkar fint upp till iaf 35 knop. Brädor har liksom båtar ett stopp där dom inte vill gå särskilt mycket fortare trots att man har mer kraft. Det är vid denna fart man måste börja laborera för att få en perfekt bräda. Har lite bilder och funderingar på hur man kan bygga en enkel plybräda som funkar fint upp till den farten. Tror att dom flesta av oss vanliga surfare tycker det går jäävligt fort när man kommer över 35 knop så en sån bräda skulle ändå rocka för vanlig gubbaspeed.
-
Hårt!
Det är jäkligt hardcore med kitebilder där det bara är klippor i bakgrunden.Vi e lite fega här nere alltså.
-
tjackat en fs psycho 3a. fick kört lite idag me den å den verkar va go som attan! inte inkörd än men verkar helt klart lovande!
-
ähh, va gör de väl om man får surfa när ma ska få ta plasten av en ny drake å känna på den.
-
Kanon de. då hoppas jag att jag fått upp den nya feta kiten i luften.
-
Jag ska till ribban om en stund.
-
Då det blir för dåligt med vind för tävling körs vanlig pubkväll nu på lör 9/9. Plocka med filmer å sånt så ses vi på glorias vid 19 tiden.
karta
http://kartor.eniro.se/query?what=map&mapcomp=60949984;;Glorias%20Lounge;Stortorget%20;31;;21143;MALM%D6;040;23%2009%2030;;;1323281;6167574;1;0&click_id=GulaSidorna_ToMap&ax= -
Hej kamrater!
Som det ut nu så suger vädret denna helgen. 🙁 i 4m/s blir det ingen kul tävling så vi satsar på nästa helg istället och hoppas vädergudarna är snällare då.
Men vi träffas ändå på glorias i malmö på lör kväll från 1900 å skryter om våra senaste balla tricks mm. karta
http://kartor.eniro.se/query?what=map&mapcomp=60949984;;Glorias%20Lounge;Stortorget%20;31;;21143;MALM%D6;040;23%2009%2030;;;1323281;6167574;1;0&click_id=GulaSidorna_ToMap&ax=Senaste anmälningsdag för nästa helg blir då tors 14/9. Så komigen nu å anmäl er å visa vem som e grymmast på steffo!
-
Haha, fan va störda dom e!
Secret spots är ju jättetufft. Lite redneck-känsla över de hela, inga okända på min dirtfarm.